پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ث

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان،ضمن اینکه بحث حجاب را یک موضوع تربیتی و فرهنگی داخلی دانست که با کمک خانواده‌ها قابل رفع است، گفت: همانطور که شهید سلیمانی فرمودند، این دختران و بانوان، دختران ما هم هستند که همیشه پای کار نظام، انقلاب و صحنه‌های مختلف نظام بوده و خواهند بود، قطعا در دفاع از نظام و ارزش‌های دینی نیز  پای کار هستند.

سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اظهار داشت: امیدواریم علاوه بر میزبانی شایسته برای گردشگران، تبیین کننده خوبی در راستای ارزش‌های دینی، معنوی، فرهنگی، تاریخی، زیارتی و خاستگاه تشیع شهر شهیدان باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، از همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و بیش از ۱۲ موسسه مردمی در خدمت رسانی مطلوب به گردشگران در تعطیلات نوروزی خبرداد و گفت: مسئولان و مردم با همکاری یکدیگر، با ایجاد نمایشگاه‌های مختلف و ایجاد رادیو محیطی فرهنگی در اماکن تاریخی این شهرستان، فضای سالم فرهنگی را در تعطیلات نوروزی برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده‌اند.

اکبری، به برگزاری اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در باغ تاریخی فین و خانه طباطبایی‌های کاشان اشاره کرد و یادآور شد: گروه فرشتگان سرزمین من، با تذکر لسانی و بسته‌های فرهنگی نسبت به تشویق مسافرین به رعایت حجاب اسلامی در اماکن تاریخی این شهرستان در ایام نوروز خوش درخشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد گردشگران پذیرای امر به معروف و نهی از منکر مشفقانه و مهربانانه در اماکن تاریخی کاشان بودند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با سالم سازی فضای جامعه، شاهد حضور بیش از پیش گردشگران در دارالمومنین کاشان باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، از آمادگی دستگاه‌های اجرایی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی بخش خصوصی در اماکن تاریخی خبرداد و اظهار کرد: مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را برای بستر سازی مناسب جهت حضور گردشگران در ایام عید سعید فطر و گلابگیری به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان به شدت نسبت به ارزش‌های دینی، انقلاب و نظام پایبند هستند، گفت: اگر اشکال و سهل انگاری در برخی موازین شرعی مانند حجاب به‌وجود می‌آید، دشمنان فکر نکنند برگ برنده‌ای برای پیاده نمودن اهداف شوم آنها می‌باشد.

اکبری، بحث حجاب را یک موضوع تربیتی و فرهنگی داخلی دانست که با کمک خانواده‌ها قابل رفع است، خاطرنشان کرد: همانطور که شهید سلیمانی فرمودند، این دختران و بانوان دختران ما هم هستند که همیشه پای کار نظام، انقلاب و صحنه‌های مختلف نظام بوده و خواهند بود، قطعا در دفاع از نظام و ارزش‌های دینی نیز پای کار هستند.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان پای کار اهل بیت(ع) و چادر مقدس حضرت زهرا(س) هستند، تصریح کرد: تعداد انگشت شماری که با کشف حجاب، عناد نسبت به نظام اسلامی ایران دارند باید بدانند در این مبارزه بین اسلام و کفر راه به جایی نخواهند برد و با آنها مقابله خواهیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha