پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمید افتخاری

حوزه / امام جمعه صالح آباد ماه مبارک رمضان را، ماه کمک به نیازمندان و فقرا عنوان کرد و گفت: باید از خیرینی که در عرصه‌های مختلف به فکر نیازمندان هستند تقدیر کنیم و دعا کنیم که این روحیه کمک به هم نوع در سراسر کشور بیش از پیش ترویج پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حمید افتخاری امام جمعه صالح‌آباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: امروز شاهد اختلافات در سرزمین‌های اشغالی هستیم که پس از برکناری وزیر جنگ توسط نتانیاهو رخ داده و رژیم صهیونیستی را با سختی‌هایی بسیار مواجه کرده است.

وی با اشاره به مقاومت هشت ساله مردم مظلوم یمن در برابر عربستان، گفت: عربستانی که گمان می‌کرد در عرض یک هفته می‌تواند یمن را تصرف کند و حمایت آمریکا واسرائیل را به همراه داشت، امروز در برابر ایستادگی مردم یمن به زانو درآمده و با شکست مواجه شده است.

امام جمعه صالح‌آباد، با گرامیداشت ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی، بیان کرد: مردم ایران، در سال ۵۸ با شرکت در همه پرسی، با اکثریت آرا به جمهوری اسلامی رأی دادند و برای آینده خود، خودشان تصمیم گرفتند.

وی همچنین با اشاره سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، گفت: حضرت خدیجه تمام اموال خود را در راه اسلام و دفاع از پیامبر گرامی اسلام(ص) هزینه کردند و تا پای جان نیز در این مسیر استقامت داشتند و لذا الگویی کامل برای بانوان هستند.

حجت الاسلام افتخاری، با تأکید بر اینکه در روز ۱۳ فروردین، روز طبیعت، باید مراقب فضای سبز باشیم، گفت: حفظ و نگهداری فضای سبز و بیشه زارها یکی از نکات مهمی است که باید در طول سال و خصوصا در روز ۱۳ فروردین نسبت به آن حساس باشیم و دقت کنیم که طبیعت را تخریب نکنیم.

وی ماه مبارک رمضان را، ماه کمک به نیازمندان و فقرا عنوان کرد و یادآور شد: باید از خیرینی که در عرصه‌های مختلف به فکر نیازمندان هستند تقدیر کنیم و دعا کنیم که این روحیه کمک به هم نوع در سراسر کشور بیش از پیش ترویج پیدا کند.

امام جمعه صالح‌آباد، با اشاره به بیانیه وزارت کشور در ارتباط با حجاب، خاطرنشان کرد: آنچه در این بیانیه باید مورد توجه قرار گیرد، این است که همگان باید نسبت به آن مقید باشند و در مسیر تحقق آن گام بردارند.

وی همچنین با تقدیر از خدمات نباتی، فرماندار سابق بهار و آرزوی موفقیت برای فیض اللهی فرماندار جدید این منطقه، یادآور شد: تغییر و جابه‌جایی فرمانداران با این کیفیت، باعث دلسردی مردم می‌شود، البته سخنان نسنجیده معاون سیاسی استانداری در مورد فرماندار اسبق نیز قابل تأمل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha