سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شاهرخی

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه واجب است از مردم خواست وارد میدان امر به معروف و مقابله با بی حجابی شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر با اشاره به اینکه عفاف و حجاب امری ضروری، شرعی و غیر قابل تردید است، گفت: مردم باید به رعایت عفاف و حجاب پایبند باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای تضعیف ارزش های اسلامی و اخلاقی در خانواده بکار گرفته اند، بیان کرد: مردم مسلمان و ولایی ایران اسلامی مکاری لازم را با دستگاه های دینی و فرهنگی برای اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با بدحجابی داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه واجب است، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نقش مهمی در سلامت و آرامش روانی جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ولایی و انقلابی ایران اسلامی بیش از ۴۵ سال است که از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی صیانت و حراست می کنند.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تعمیق و اشاعه آموزه های قرآنی در جامعه است، گفت: امید می رود با همت جهادی در راستای ترویج آموزه های قرآنی در جامعه گام برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر حفظ و حراست از عرصه های جنگلی در روز ۱۳فروردین تاکید کرد و افزود: در این روز مردم باید حرمت ماه مبارک رمضان را نگه داشته و از عرصه های طبیعی حراست کنند.

در پایان نماز جمعه امروز خرم آباد از خانواده های شهیدان محمد بارانی بیرانوند و میردریکوند تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha