یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی

حوزه/ امام جمعه موقت بستک با بیان اینکه غرب به دنبال هتک حرمت قرآن است، گفت: هر روز یک گروه و کشور به ساحت قرآن بی‌حرمتی می‌کنند، اما نمی‌دانند نور خدا باید صفحه گیتی را بگیرد و لذا از گسترش روز به روز اسلام در هراس هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی امام جمعه موقت بستک، امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: در ایامی که عده‌ای آستین همت را برای کم رنگ کردن ارزش‌های معنوی در جامعه به‌ویژه در عفاف و حجاب بالا زده بودند، این نیروی انتظامی بود که تلاش‌های زیادی را انجام داد و این جای تقدیر دارد.

وی افزود: حفظ ارزش‌های دینی که بالاترین ارزش حجاب در جامعه است، اگر کمرنگ شود باعث به ثمر رسیدن اهداف شوم دشمن خواهد شد.

امام جمعه موقت بستک بیان کرد: در کشور حسینی، علوی و خمینی که حجاب و عفاف شعار و اصول است، هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد به اهداف شومش دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی با بیان اینکه غرب به دنبال هتک حرمت قرآن است، عنوان کرد: هر روز یک گروه و کشور به ساحت قرآن بی‌حرمتی می‌کنند، اما نمی‌دانند که نور خدا باید صفحه گیتی را بگیرد و از گسترش روز به روز اسلام در هراس هستند.

وی تصریح کرد: شیفتگی به اسلام در همین کشور سوئد که روزگاری سه درصد مسلمان وجود داشت، به جایی رسیده که ۳۰درصد از جمعیت مسلمان را امروز در خود جای داده است.

امام جمعه موقت بستک، با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: در روز عاشورا بزرگترین ظلم در تاریخ بشریت به خاندان پیامبر(ص) شد که این ظلم فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha