دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام دمی زاده

حوزه / امام جمعه موقت بستک گفت : اسلام هراسی که غرب ایجاد کرده و بدنبال ترویج آن است نماد دورویی غرب است چرا که از یک سو شعار حقوق بشر هم سر می‌دهند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد علی دمی زاده امام جمعه موقت بستک امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی این شهر، ضمن دعوت خود و مردم به تقوای الهی و دوری از گناه، اظهار داشت: اینکه انسان به یاد معاد و مرگ باشد باعث می‌شود تا از گناه فاصله بگیرد، بنابراین انسان‌های متقی به قبر باور دارند و می‌دانند فردای قیامت بازخواست می‌شوند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، افزود: انسان برای لذت بردن از دنیا، نباید به هر قیمتی آخرت خود را از دست بدهد.

امام جمعه موقت بستک با تسلیت فرارسیدن دهه آخر ماه صفر، بیان کرد: مهمترین دغدغه پیامبر اسلام (ص) ایجاد حکومت اسلامی بود.

وی تاکید کرد: پیامبر ما برای ایجاد حاکمیت الهی، سخت‌ترین بلاها را به جان خرید و امروز ما باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

حجت الاسلام دمی‌زاده در بخشی دیگر خاطرنشان کرد: اسلام هراسی که غرب ایجاد کرده و به‌دنبال ترویج آن است، نماد دو رویی غرب است چرا که از یک سو شعار حقوق بشر هم سر می‌دهند.

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر دولت فرانسه در یک اقدام ضد بشری، دانش آموزان محجبه را از درس خواندن منع کرد.

امام جمعه موقت بستک اظهار کرد: متاسفانه با تبلیغات گسترده دشمن، گاهی می‌بینیم بعضی خانم‌های جوان درگیر این فضای غبارآلود شده و بدحجاب و بد پوشش هستند، از این رو از مسئولین ذی ربط می‌خواهم که فکری برای بی‌حجابی بشود وگرنه‌ گریبان همه را خواهد گرفت، مردم ایران، مردم با فرهنگی هستند و با بی‌حجابی و بی‌عفتی مخالفند، عموم مردم حجاب را باعث امنیت روانی جامعه می‌دانند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha