شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم پیگیری برنامه‌های سفر به شهرستان بستک، گفت: ارائه آموزش‌ها توسط جهاد کشاورزی برای ایجاد اشتغال در دستور کار باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برای پیگیری برنامه‌های تدوین شده در سفر چند ماه گذشته به شهرستان بستک برگزار شد، اظهار کرد: بیشتر دغدغه من ایجاد اشتغال برای مردم این شهرستان است؛ چراکه اشتغال رکن اصلی اقتصاد و فرهنگ است و با ایجاد اشتغال می‌توان اقدامات بزرگی را در حوزه تحقق توسعه‌ پایدار رقم زد.

وی، عنوان کرد: اگر با چالش‌ها با رویکرد انقلابی برخورد کنیم، به حیطه وظایف سازمانی محدود نخواهیم بود؛ چراکه با این رویکرد می‌توان در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش‌های مختلف را یکی از الزامات ایجاد شغل و توسعه اقتصادی منطقه دانست و ابراز کرد: بسته‌بندی محصولات، توسعه یا ایجاد دامداری، کشت گیاهان دارویی، ایجاد محصولات صنایع دستی و توسعه مشاغل خانگی از جمله ظرفیت‌های ایجاد اشتغال است که باید پس از ارائه آموزش‌ها وارد فاز اجرایی شود.

لازم به ذکر است، ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۰ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از شهرستان بستک بازدید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha