یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه /حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با بیان این نکته که در بخش مردمی کردن اقتصاد عقب هستیم، گفت: اگر به سمت جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی گام برنداریم، با استفاده از منابع دولتی نمی‌توان چالش‌ها را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در نشستی با کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، نبض حرکت و توسعه استان بر عهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است، اظهارداشت: هرچه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان یک موتور محرک به سمت حرکات کلان و توسعه‌ای گام بردارد، می‌تواند موتور محرک سایر دستگاه‌ها را نیز روشن کند.

وی، با اشاره به سند توسعه استان با چشم‌انداز ۱۰ ساله، عنوان کرد: برخی از استان‌ها سند توسعه استان خود را تدوین کرده‌اند؛ یعنی برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت خود را در دل برنامه‌ها و اسناد میان مدت و بلندمدت انجام داده‌اند که اقدام خوبی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، تصریح کرد: یک عدم توازن در بخش‌های جغرافیایی و توسعه‌ای وجود دارد که برای تحقق عدالت در بخش‌های مختلف نظیر آموزشی، پزشکی سایر و نیازمند تدوین برنامه‌های مختلف هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با بیان این نکته که در بخش مردمی کردن اقتصاد عقب هستیم، مطرح کرد: اگر به سمت جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی گام برنداریم، با استفاده از منابع دولتی نمی‌توان چالش‌ها را برطرف کرد.

وی، با اشاره به اهمیت تدوین بانک‌های اطلاعاتی و آماری، گفت: باید اقدامات لازم برای تهیه بانک‌های اطلاعاتی در بخش‌های مختلف انجام شود تا شاهد یک هماهنگی در بیان آمار در میان مسئولین باشیم.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به خوبی به بخش سخت‌افزار فرهنگ ورود کرده است، گفت: سازمان باید به بخش نرم‌افزار فرهنگی نیز ورود کند و اقداماتی را در این زمینه انجام دهد تا مانند حوزه سخت‌افزار دینی در حوزه نرم‌افزاری نیز شاهد جهش باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha