پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/بازدید نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از معدن تنگ زاغ حاجی آباد

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به اهمیت واگذاری صنایع به بخش خصوصی گفت: دولت باید به دنبال سیاست گذاری در حوزه صنایع باشد و از تصدی گری فاصله بگیرید؛ فساد های به وجود آمده از تصدی گری دولت در بخش های مختلف تولید است، لذا باید تولید را به بخش خصوصی متعهد واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازهرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، طی بازدید از معدن تنگذاد حاجی آباد با بیان اهمیت بخش خصوصی در پیشرفت جامعه گفت: تمام کشور های توسعه یافته از بخش خصوصی منسجم و قوی برخوردار هستند. بخش خصوصی موتور محرک کشور در زمینه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: در استان هرمزگان بالغ بر ۲۰۰ کارگاه و کارخانه وجود دارد که اشخاص تنها یک وام را اخذ کرده اند و چاردیواری را هم به صورت نمادین بالا آورده اند، اما هیچ گونه تولیدی در این کارخانه ها صورت نمی گیرد. ما در سال جدید متناسب با شعار سال با تمامی کارخانه های این چنینی ابتدا صحبت و مشکلات آنان را رفع خواهیم کرد، اما اگر عزمی در راه اندازیکارگاه ها مشاهده نشد، دادگستری استان نسبت به خلع ید مالکین و واگذاری به شخص دیگر جهت به چرخه در آوردن تولید اقدام خواهد کرد.

امام جمعه بندرعباس افزود: با توجه به شعار سال و اهتمام ویژه به رفع موانع تولید و پشتیبانی، بازدیدهای از صنایع و مجموعه های مختلف استان انجام شده است، مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک دیدیم و ان شاءالله بتوانیم موانع تولید را رفع کنیم؛ مشکلاتی که قابلیت حل در استان را دارد از طریق مسؤلین استان و اگر خارج از اختیار مسؤلین استانی باشد از مسؤلان کشوری مطالبه خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: جوانان مومن در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنعت اقدامات قابل توجهی را انجام داده اند و نزدیک به ۹۵ درصد مجموعه های موجود کشور با همین جوانان عزیز به مرحله‌ تولید رسیده اند، که از آنان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم؛ کارخانه ای که در مناطق کم برخوردار و به دور از شهرک های صنعتی و امکانات تاسیس می‌شود یک اقدام جهادی موثر برای توسعه کشور و مناطق کم برخوردار است و نشان از همت بلند جوانان در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور عزیزمان را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: در سنوات گذشته معادن مختلفی در استان هرمزگان در کوه های بشاگرد و منطقه کوشا احمدی توسط اشخاصی ثبت شده است، اما پیگیری های لازم جهت بهره برداری از این معادن انجام نشده است و به صورت جدی به دنبال احیای معادن استان هستیم و در صورت وجود مشکل، آن را حل خواهیم کرد و موانع را از جلوی پای بخش خصوصی بر خواهیم داشت.

وی با تاکید بر این که بخش خصوصی در مسائل مختلف بسیار خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد: دولت باید به دنبال سیاست گذاری در حوزه صنایع باشد و از تصدی گری فاصله بگیرید؛ فساد های به وجود آمده از تصدی گری دولت در بخش های مختلف تولید است، لذا باید تولید را به بخش خصوصی متعهد واگذار کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha