چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مروری بر برنامه های هفته حجاب و عفاف حوزه علمیه خواهران شهرستان بندرلنگه

حوزه / مدیر مدرسه علمیه کوثر شهرستان بندرلنگه در نشست خبری به مناسبت هفته عفاف و حجاب از اجرای سه عنوان برنامه خبر داد و گفت: موضوع حیا و عفت دو مقوله مهم برای بروز و ظهور حجاب در جامعه و سطح فرهنگ عمومی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم معظم رشیدی، مدیر مدرسه علمیه کوثر شهرستان بندرلنگه، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش محوری عفاف و حجاب در نامگذاری این هفته اظهار کرد: جامعه اسلامی ایران در پرتو پرورش و رفتار اسلامی، الگوی کرامت و شأن حقیقی زن مسلمان در فضای جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به عناوین روز شمار هفته عفاف و حجاب افزود: هفته عفاف و حجاب از ۱۹ تیرماه آغاز و تا ۲۵ تیر ادامه دارد و این مدرسه، برنامه هایی را در هفته عفاف و حجاب داشته است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر شهرستان بندرلنگه با اشاره به برنامه های عفاف و حجاب در سطح شهر افزود: برگزاری کرسی آزاداندیشی با عنوان لزوم تبیین عفاف و حجاب برای کودک و نوجوان، افتتاحیه مدرسه قرآنی کوثر، افتتاحیه تولیدی حجاب کوثر از برنامه‌های مهم این هفته است.

رشیدی در انتها با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: اجرای مسابقات در فضای مجازی، اجرای پاتوق دخترانه (پویش نذر حجاب فاطمی، تهیه و چاپ بروشور، نشست های تخصصی در فضای مجازی) از برنامه‌های شاخص این مدرسه در هفته عفاف و حجاب است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha