یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: بالاترین عبادات و اعمال، خدمت به مردم است و ما هویتی غیر از خدمت به مردم نداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در شبستان حرم مطهر یحیی ابن موسی الکاظم (ع) شهرستان سمنان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه ذکر است و ذکر باید در همه حال به ترک محرمات ، امر به معروف و نهی از منکر در درون انسان متجلی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: ذکر وقتی به عمل برسد، خدمتگزاری ثابت می‌شود و از استاندار سمنان و سایر مسئولان که فعالیت آنها در جهت خدمتگزاری صادقانه به مردم است، قدردانی می کنم. بالاترین عبادات و اعمال، خدمت به مردم است و ما هویتی غیر از خدمت به مردم نداریم.

وی افزود: استان سمنان یک استان صنعتی و دارای صنایع ویژه است و در حوزه کشاورزی نیز قابلیت دارد ،بخش کشاورزی فعال است؛ لذا برای تحقق شعار سال باید از ظرفیت های موجود در استان بهره گرفته شود .

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند همه فعالیت ها با محوریت و اولویت‌ رشد تولید و مهار تورم داشته باشد و همه مسئولین استان باید به فرمایش مقام معظم رهبری توجه جدی نمایند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره بخش های سیاسی و فرهنگی را مهم دانسته ولی همواره بر رفع مشکلات اقتصادی تاکید داشتند، زمینه رفع مشکلات باید توسط مسئولان فراهم شود.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه و ترویج فعالیت های قرانی در سطح استان اقداماتی صورت گرفته که بسیار ارزشمند است، گفت: در بحث اجرای فعالیت ها و جلسات قرآنی از ظرفیت و امکانات مساجد بهره گرفته شود و برای تضمین آینده جوانان باید معارف قرآنی در سطح مختلف جامعه ، مدارس ، دانشگاه ها و در بین جوانان و نوجوانان تبیین و ترویج شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha