چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محفل انس با قرآن بندرعباس

حوزه / رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: محفل انس قرآن در ایام لیالی قدر با حضور قاری بین‌المللی عدنان مومنین در آستانه امامزاده سید مظفر بندرعباس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد باقرزاده رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: به مناسبت ایام لیالی قدر محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی «عدنان مومنین» در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و نزول قرآن کریم قرار داریم و لازم است تا فضای شهر بندرعباس را عطر آگین با صوت و نوای قرآن کنیم.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، خاطرنشان کرد: برگزاری محافل قرآنی در سطح شهر بندرعباس به شرح زیر است:ش

شب اول: یکشنبه ۲۰ فروردین مصادف با ۱۸ رمضان، ساعت: ۱۴ در حسینیه امامزاده سید مظفر(ع) و بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید محمد(ع) حاجی آباد برگزار می‌گردد.

شب دوم: دوشنبه ۲۱فروردین مصادف با ۱۹ رمضان، بعداز نماز ظهر و عصر در امامزاده شاه محمد تقی(ع) و بعد از نماز مغرب و عشا امامزاده سید مظفر(ع) قشم برگزار می‌شود.

شب سوم: ۲۲فروردین مصادف با ۲۰ رمضان، ساعت ۸ صبح سپاه فرودگاه بندرعباس و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی(ع) حسن لنگی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha