دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار آیت الله اعرافی با خانواده های جانباز

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه شب گذشته همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور در منزل دو جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس آقایان مجید آئینه دار و مهدی جعفری با آنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، شب گذشته همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در دیدار دو جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس آقایان مجید آئینه دار و مهدی جعفری گفت: شهدا و جانبازان برای حفظ انقلاب هزینه‌های بسیاری متحمل شده اند و اکنون نظام اسلامی قدردان این جانفشانی‌ها است. جانبازان در محور جهاد و مقاومت پیشگام بودند و این سرمایه بزرگ این ایثارگران در سرای آخرت است.

وی اخلاص در عمل را درس بزرگ شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: ماندگاری و جاودانگی مزد تحمل رنج و زحمات افرادی است که برای خدا کار و جهاد می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: اکنون مفتخریم خدمت گزار ۱۲۰۰۰جانباز سرافراز در استان هستیم و این مدال افتخاری است برای خادمان به شهدا و ایثارگران و امیدواریم با صبر و پایداری بتوانیم در این عرصه گام های موثری برداشته و موجبات رضایت شهدا و ایثارگران را فراهم سازیم.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خادمان به شهدا و ایثارگران تلاش دارند تا با ارایه خدمتی همراه با تکریم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت نمایند.

در این دیدار که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه از مقام صبر و ایثار جانبازان «مجید آئینه دار» و «دکتر مهدی جعفری» تجلیل شد.

جانباز آئینه دار در شهریور سال ۱۳۶۶ از ناحیه هر دو پا و جانباز جعفری در بهمن سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه از ناحیه دست و دو پا مجروح و به درجه جانبازی نایل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha