یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غرفه

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی گفت: غرفه حوزه علمیه اصفهان با۶ بخش متنوع درهجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان برپا شده و روزانه با حضور ۱۰ مبلغ دینی به ارائه خدمت می پردازد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، از برپایی غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان به مدت ۵ روز خبر داد.

وی با بیان این که غرفه قرآنی مرکز مدیریت حوزه علمیه در نمایشگاه بین المللی استان شامل شش بخش است، گفت: کارشناسان حوزوی در هر یک از غرفه ها پاسخگوی شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه در شش حوزه هستند.

وی افزود: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین و اتفاقاتی که به طور روزمره رخ می دهد و ممکن است ابهاماتی را در ذهن مردم ایجاد کند بخش اول غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به کارشناسان سیاسی در مورد جهاد تبیین جهت پاسخگوی شبهات روز به خصوص در مورد مسائل سیاسی اختصاص یافته است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان بخش فرق و ادیان را یکی دیگر از غرفه مرکز مدیریت در نمایشگاه قرآن و عترت عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به سیل شبهاتی که در فضای مجازی پیرامون مسیحیت تبشیری، عرفان حلقه و باستان گرایی وجود دارد، کارشناسان ما در مرکز دبیرخانه فرق و ادیان، پاسخگوی افراد در این زمینه هستند.

وی اضافه کرد: بخشی دیگر از غرفه در مورد خانواده می باشد که کارشناسان خواهر در خدمت مراجعین در این زمینه می باشند، هم چنین یکی دیگر از غرفه ها، غرفه مشاوره قرآنی است که در زمینه امور قرآنی و شبهات قرآنی و سوالات و شبهات تفسیری، کارشناسان ما ارائه خدمت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی غرفه تربیت دینی کودک و نوجوان و غرفه کتاب فروشی ویژه نمایش و عرضه کتب قرآنی را از دیگر بخش ها ی غرفه مرکز مدیریت در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان بیان کرد و افزود: غرفه آموزش کاربردی حوزه علمیه که حدود۲۰ عنوان آموزش کاربردی را به عموم مردم اطلاع رسانی می کند و هم چنین غرفه پذیرش حوزه علمیه، جهت تبیین فعالیت ها و فضاهای حوزه از دیگر غرفه ها وابسته به حوزه علمیه اصفهان در این نمایشگاه است.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت ۵ روز در حال برگزاری است و در هر روز حدود ۸ تا ۱۰ مبلغ در این غرفه ها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ مشغول به ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام

برپایی غرفه حوزه علمیه اصفهان در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت + عکس

برپایی غرفه حوزه علمیه اصفهان در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت + عکس

برپایی غرفه حوزه علمیه اصفهان در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت + عکس

برپایی غرفه حوزه علمیه اصفهان در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha