دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابطحی

حجت الاسلام قیصری حضور دفتر تبلیغات اسلامی در هجدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان را پررنگ و موثرتر از قبل اعلام کرد.

حجت الاسلام محمد قیصری در حاشیه هجدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، این دوره از نمایشگاه را دارای اهمیت خاصی دانست و اظهار داشت: هجدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان نسبت به هفده دوره گذشته از اهمیت خاصی برخوردار می باشد، از این جهت که آسیب ها و مشکلات دوره های قبل طی جلساتی بررسی و برطرف گردیده است.

وی افزود: برای آن که هجدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت بهتر و پربارتر از نمایشگاه های پیشین برگزار شود، در استانداری با حضور مسئولان جلسات مکرری برگزار شد و دستورالعمل هایی برای برگزاری نمایشگاه تدوین و کمیته هایی تعیین شد.

مدیر غرفه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت، تشکیل کمیته های اجرایی، محتوایی و نظارت را از اقدامات درخور برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت استان عنوان کرد و گفت: از چند ماه پیش از برگزاری نمایشگاه، جلسات مکرری برگزار شد و آن جلسات منجر به این شد که هجدهمین نمایشگاه از محتوای بسیار خوبی برخوردار شود.

وی اضافه کرد: در دوره قبل، تقریبا ۴هزار و ۳۰۰ متر فضا به نمایشگاه قرآن اختصاص داده شده بود، اما در این دوره به غیر از فضاهای استیج، ۶ هزار و ۳۰۰ متر به فضای نمایشگاه اختصاص دادند.

حجت الاسلام قیصری حضور دفتر تبلیغات اسلامی در هجدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت را پررنگ و موثر بیان کرد و افزود: در سال های گذشته دفتر تبلیغات تنها در حد اجرای برنامه های شاد کودکانه در نمایشگاه قرآن حضور می یافت، اما امسال تصمیم گرفته شد فعالیت های قرآنی دفتر در معرض نمایش قرار گیرد، لذا با حضور جدی معاونت های دفتر تبلیغات، فعالیت های شاخص ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: فضایی برای بازی های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و هم چنین یک فضای دیگر نیز به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ویژه مربیان کودک و نوجوان اختصاص داده شده تا در آن فضا، قصه های قرانی را بیان کنند.

مدیر غرفه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت، فعالیت های شاخص معاونت های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت را در ۱۴ حوزه عنوان کرد و ادامه داد: اولین فعالیت مربوط به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی است که کارشناسان مذهبی این مرکز آماده ارائه پاسخ به شبهات دینی و قرآنی هستند.

وی افزود: مؤسسات و مجموعه هایی مانند موسسه علامه مجلسی و موسسه بانو مجتهده امین نیز فعالیت های چشم گیر خود را در راستای قرآن و تربیت قرآن محور در این نمایشگاه ارائه کرده اند و همچنین اپلیکیشن هایی که توسط دفتر ساخته شده نیز به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام قیصری بخشی از غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه قرآن و عترت را مربوط به ادیان بیان کرد و گفت: علاوه بر این، بخش فضای مجازی ، هنر و رسانه نیز فعالیت های خود را ارائه کرده اند و هم چنین خانه خلاقیت در چند گروه خاص در رابطه با قرآن کریم فعالیت های چشمگیری داشته اند.

وی یادآور شد: بوستان کتاب که پرافتخارترین انتشارات کشور می باشد و پژوهشکده قرآن و الیهات در غرفه هایی فعالیت های خود را به علاقمندان عرضه کرده اند.

مدیر غرفه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان گفت: از همه علاقمندان دعوت می شود طی سه روز آینده در نمایشگاه حضور یابند و از غرفه های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و سایر غرفه های نمایشگاه قران و عترت بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha