دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
البرز

حوزه/ در جلسه کمیته زیر ساخت ستاد اربعین استان البرز که امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد، ارتقای ارائه خدمات به زائرین اربعین در فصل گرما مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، در جلسه کمیته زیر ساخت ستاد اربعین استان البرز که امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد، ارتقای ارائه خدمات به زائرین اربعین در فصل گرما مورد توجه قرار گرفت.

احمد افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن اربعین در فصل گرما، کارخانه یخ سازی در نجف اشرف برای تأمین یخ مورد نیاز زائرین اباعبدالله الحسین(ع) باید در اولویت ستاد اربعین استان باشد.

وی ادامه داد: ساخت سوله برای دپوی تجهیزات و توسعه زیرساخت‌های ارائه خدمات به زائرین از نکات ضروری در ایام اربعین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، یادآور شد: هماهنگی بین فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها با هدف انجام اقدامات متمرکز و پرهیز از اقدامات بدون هماهنگی ضروری است.

افضلی، با تأکید بر لزوم ارتقای ارائه خدمات به زائران و اهمیت هماهنگی مابین فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها، گفت: باید برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین، همه توان خود را به کار بگیریم و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha