چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ارتباط کارآمد مسئولان با مردم سبب حل مشکلات می‌شود خاطر نشان کرد: توجه به حل مشکلات مردم نشان از کارآمدی نظامی اسلامی در راستای مردم‌داری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با مسئولان و کارکنان اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر، حکمرانی را منظومه به هم پیوسته مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: حکمرانی بدون توجه به مردم سبب هرج و مرج می‌شود از این نظر فلسفه حکمرانی، مدیریت کارآمد مردمی و ایجاد بستر برای پیشرفت اجتماعی و شخصی بر اساس دانش و عدالت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اساس نظام اسلامی را بر پایه مدیریت مردم و خدمتگزاری به جامعه هدف برای پیشرفت بر اساس دانش و تحقق عدالت اعلام کرد و افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت و کار این مجموعه مدیریت و ارتباطات مردمی است.

وی با تأکید بر توجه آموزش مدیران و مسئولان در توجه به مردم سالاری دینی تصریح کرد: ارتباط بیشتر مردم با مسئولان زمینه راهگشا و حل مشکلات گوناگون از جمله مسائل اجتماعی را فراهم می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ارتباط کارآمد مسئولان با مردم سبب حل مشکلات می‌شود خاطر نشان کرد: توجه به حل مشکلات مردم نشان از کارآمدی نظامی اسلامی در راستای مردم‌داری است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری احترام و تکریم مردم از سوی مسئولان و مدیران را یکی از محورهای منظومه ارتباطی دانست و ادامه داد: بوشهر، استان مهربانی‌ها و تکریم و محبت است؛ از مسئولان انتظار می‌رود همانند مردم استان بوشهر تکریم متقابل برای حل مشکلات را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه بوشهر ایجاد ارتباط مهربانانه مسئولان با مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: مسئولان وعده توخالی و پوچ به مردم ندهند و در راستای تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم پاسخ قانع کننده داده شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی، حکومت خدمت‌رسانی به مردم است تأکید کرد: خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم از هر عبادت نزد خداوند متعال بالاتر است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نخستین میز خدمت مسئولان در این استان در سال ۹۱ راه‌اندازی شد افزود: میز خدمت در دولت آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر افزایش یافته و تداوم راه‌اندازی میز خدمت در محافل گوناگون از جمله نماز جمعه یک ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ارتباط کارآمد و شفاف با مردم را فلسفه مدیریت در نظام اسلامی دانست و گفت: در این راستا با حضور مسئولان و مدیران در محافل گوناگون از جمله مساجد، پیوند و ارتباط مسئولان و مدیران با مردم بیشتر شود.

وی با بیان اینکه مسئولان به عنوان ملجا و پناهگاه مردم محسوب می‌شوند افزود: نامه‌های مردم در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر پیگیری و اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha