سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
طرح قربانی ماه مبارک رمضان

حوزه/ مدیر ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم گوسفندی ویژه ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این اقدام خیرخواهانه با محوریت کانون و موسسه حضرت خدیجه کبری(س) و حمایت خیرین، برنامه سمت خدا تهیه شده است.

کریم لایقی اصل مدیر ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم گوسفندی ویژه ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام خیرخواهانه با محوریت کانون و موسسه حضرت خدیجه کبری(س) و حمایت خیرین، برنامه سمت خدا تهیه شده است.

لایقی اصل افزود: این مرحله از طرح قربانی بین عزتمندان چهار شهرستان (کهگیلویه، چرام، باشت و گچساران) که توسط مدیران کانون‌های مساجد شناسایی شدند، توزیع می‌شود.

وی ارزش هر بسته را حدود ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان برای این مرحله هزینه شده است که قدردان بانیان آن در راستای اجرای این طرح هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین برکات این طرح کمک به تهیه سبد غذایی خانواده‌های محرومی است که موفق به تهیه گوشت قرمز در این ایام برای خانواده خود نشده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha