یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالگرد روز قدس، همه شما ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به حضور پرشور و دشمن ستیز در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌نماید. باشد تا این روز را در آینده نزدیک، به همراه همه آزادمنشان جهان، در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود در قدس شریف جشن بگیریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از تمام آحاد مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد که متن آن بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ

روز قدس، روز فریاد رسا و رویارویی مستضعفین جهان در برابر استکبار جهانی است. روزی که نه تنها متعلق به مردم مظلوم فلسطین که متعلق به همه ستمدیدگان و محرومان عالم است.

حضرت امام خمینی قدس سره الشریف با نگاه عمیق الهی و سیاسی خود، با تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، آن را نماد اتحاد مسلمان و مستضعفان جهان در برابر تعرض صهیونیزم یهودی، در سایه حمایت و پدرخواندگی انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار، اعلام نمود.

مسلمانان جهان با اتحاد و همدلی، در سنگر لا اله الا الله و مقابله با ظلم تاریخی در فلسطین، این لکه ننگ و غده سرطانی را از صفحه روزگار محو و به حافظه تلخ تاریخ خواهند سپرد.

ملت رشید، بصیر، تکلیف مدار و مجاهد ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه و علوی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی، بر بام مأذنه وحدت اسلام و با افتخار فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سر بر آورده و در کنار هر آزادمنش مجاهدی خواهد بود که گامی در راه آزادی قدس شریف و ملت ستمدیده فلسطین بردارد و آن را همواره مسئله اول جهان اسلام می داند.

احیای روز قدس در راستای مقابله با سیاست فراموشی فلسطین و ضدیت با معامله ننگین قرن و تأمین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی از سوی سیستم های خائن منطقه صورت می‌پذیرد.

به شکرانه تشکیل جبهه افتخار آمیز مقاومت در منطقه و جهان، امروز شاهد ضعف اسرائیل، این خانه پوسیده عنکبوت هستیم. رژیمی که ثابت نموده، زبانی غیر از زبان زور را نمی‌فهمد، در زیر چکمه های مجاهدان با ایمان در جنگ های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ و ۸ و ۵۱ روزه غزه اقتدار خود را از دست داد و ان شاء الله با حضور جوانان غیور کرانه باختری در کنار فرزندان مومن غزه شاهد روزهای افتخار آمیز دیگری در تاریخ جهاد مردم فلسطین خواهیم بود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالگرد روز قدس، ضمن بزرگداشت شهدای عزیز این راه پر افتخار، از شیخ احمد یاسین و فتحی شقاقی گرفته تا سید عباس موسوی و عماد مغنیه و سیدالشهدای قدس، حاج قاسم سلیمانی عزیز، همه شما ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به حضور پرشور و دشمن ستیز در راهپیمایی روز قدس دعوت می نماید. باشد تا این روز را در آینده نزدیک، بهمراه همه آزادمنشان جهان، در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود در قدس شریف جشن بگیریم. ان شاء الله

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha