یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تحولات سریع در سرزمین های اشغالی و حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ساحت قبله اول مسلمین و شهادت صدها مبارز فلسطینی و اتحاد و انسجام  به وجود آمده در بین کشورهای مسلمان منطقه و بحران های عمیق سیاسی و اجتماعی در درون رژیم سفاک اشغالگر قدس آزادی قدس را از هر زمان دیگر نزدیک تر کرده است.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات رئیس به مناسبت یوم الله روز قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار گران‌سنگ و تاریخ‌ساز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادیخواهان عالم است که این روزها در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و بصیرت مردمی به نمادی از وحدت امت اسلام در برابر مستکبران عالم تبدیل شده است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اینک بیش از هر زمان دیگر به آزادی قدس عزیز مرکز توحید و قبله اول مسلمانان نزدیک می باشیم و امیدواریم به اذن خداوند متعال و حضور پرشور مردم آرمان رهایی فلسطین که خواسته آزادیخواهان جهان و مسلمانان عالم میباشد تحقق پیدا کرده و ظلم و جنایتی که بیش از ۷۰ سال گریبان مردم فلسطین را گرفته ریشه‌کن شود ‌.

وی خاطرنشان کرد: شهادت پاسداران مدافع حریم ولایت که اخیراً به دست صهیونیست‌های غاصب به شهادت رسیدند، درخت مقاومت را در منطقه تنومندتر خواهد نمود و تاوان این خون های پاک برای رژیم صهیونیستی بسیار سنگین خواهد بود.

حجت الاسلام سادات در پایان سخنان خود به اهمیت روز قدس امسال اشاره و خاطرنشان کرد: تحولات سریع در سرزمین های اشغالی و حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ساحت قبله اول مسلمین و شهادت صدها مبارز فلسطینی، از سویی اتحاد و انسجام بوجود آمده در بین کشورهای مسلمان منطقه و ایجاد بحران های عمیق سیاسی و اجتماعی در درون رژیم سفاک اشغالگر قدس، و... ان شاءالله آزادی قدس را از هر زمان دیگر نزدیک تر نموده است.

گفتی است، راهپیمایی سراسری یوم‌الله قدس امسال همزمان با سراسر کشور در شهر سنندج از ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی شهر سنندج به سمت میدان انقلاب و سه راه حبیبی این شهر برگزار و برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین تسخیری از مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha