شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
رزمجو

حوزه/ رییس ستاد فرهنگ و جهاد تبیین قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر گفت: فضای حقیقی و مجازی با فرهنگ عفاف و حجاب مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو رییس ستاد فرهنگ و جهاد تبیین قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر عصر امروز در نشستی با اعضای این ستاد در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: فضای حقیقی و مجازی با فرهنگ عفاف و حجاب مدیریت شود.

سردار رزمجو در این نشست با تأکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب، افزود: شایسته است مسئولین در زمنیه‌های فرهنگی مختلف به‌خصوص عفاف و حجاب با یکپارچگی و همکاری یکدیگر، با اهتمامی ویژه طرح‌های فرهنگی متنوعی را در استان بوشهر پیاده‌سازی کنند.

وی فرهنگ عفاف و حجاب را تکلیفی شرعی خواند و اظهار کرد: مسئولین فرهنگی استان در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، فضای حقیقی و مجازی را طوری مدیریت کنند که این فرهنگ مقدس به عنوان یک تکلیف شرعی و الهی در جامعه برای همگان محسوب شود.

سردار رزمجو با اشاره به برنامه‌ریزی و سرمایه‌ گذاری دشمنان جمهوری اسلامی ایران در راستای کم رنگ نشان دادن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، ابراز کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با به دست داشتن فضای رسانه‌ای گسترده به همراه سرمایه‌گذاری‌های کلان در جهت کم رنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب، نهایت تلاش خود تا به حال را انجام داده‌اند، به همین دلیل شایسته است مسئولین فرهنگی با شدت و توان بیشتری در راستای تبیین این فرهنگ مهم در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha