پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
د

حوزه / امام جمعه کاشان، با بیان اینکه به لطف خداوند و تدبیر الهی امامین انقلاب، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تأثیر بسیار زیادی در نابودی هرچه سریعتر این غده سرطانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی(ع)، شب گذشته با سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان و با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردمی در سالن شهدای بسیج کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع)، اظهار داشت: مردم با حکمت‌ها، نامه‌ها وخطبه‌های نهج البلاغه حضرت امیر(ع) بیشتر انس بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم خواندن روزی پنج دقیقه کتاب نهج البلاغه تأکید کرد و با بیان اینکه هر جمله این کتاب می‌تواند مرده‌ای را زنده کند، گفت: شیعیان اجازه ندهند، کتاب حیات‌بخش نهج البلاغه در خانه‌ها خاک بخورد.

وی با بیان اینکه سفارش حضرت علی(ع) به یارانش، تقوا و دوری از دنیا طلبی است، خاطرنشان کرد: لازم است تا در همه حال با انجام واجبات و ترک محرمات و گناه، خدا را ناظر بر اعمال خودمان بدانیم و دنیا طلب نباشیم.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه الگوی حضرت علی(ع)، یتیم نوازی بود، یادآور شد: حضرت امیر(ع) فرمودند، «ای مردم شما را به خدا درباره یتیمان، مبادا شما حاضر باشید اما بچه‌های یتیم گرسنه باشند، مبادا دهان بچه‌های یتیم باز بماند و توجه نکنید و فقرا و محرومان مورد بی‌اعتنایی قرار بگیرند».

وی با تأکید بر اهمیت رفع دغدغه‌های فرزندان شهیدان، اظهار کرد: دغدغه امروز دختران شهدا، حجاب خانم‌ها و دختران ما است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، بر لزوم عمل به وصایای حضرت علی(ع) تأکید کرد و گفت: براساس روایات، زمانی که یتیمی گریه می‌کند، عرش خدا به لرزه در می‌آید و و آن زمان است که خداوند می‌فرماید، ملائکه نگاه کنید هرکس دل بچه یتیم را آرام کند، من در روز قیامت راضی‌اش می‌کنم.

وی با بیان اینکه حضرت امیر(ع) تجسم مبارزه با ظلم و مهربانی با مظلوم هستند، خاطرنشان کرد: به کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند باید گفت، ما پیرو امیرالمومنین(ع) هستیم و باید کمک کار هفت میلیون جمعیت مظلوم فلسطین باشیم که اسرائیل آنها را آواره کرده است.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه به لطف خداوند و تدبیر الهی امامین انقلاب، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تأثیر بسیار زیادی در نابودی هرچه سریعتر این غده سرطانی دارد.

انتهای پیام. /

با تدبیر الهی امامین انقلاب، نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

با تدبیر الهی امامین انقلاب، نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

با تدبیر الهی امامین انقلاب، نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

با تدبیر الهی امامین انقلاب، نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha