جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدس

حوزه/ همایش «قدس، میراث مشترک ادیان»، در آستانه روز قدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، همایش «قدس، میراث مشترک ادیان»، امروز در آستانه روز قدس در حرم مطهر رضوی با حضور شخصیت‌های علمی، اندیشمندان و صاحب‌نظرانی از سراسر جهان برگزار شد.

این همایش بین‌المللی که به همت مدیریت زائران غیرایرانی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، بر اساس تلاش مشترک ادیان در مسیر زنده نگه‌داشتن آرمان قدس شریف و یادآوری اولویت مسئله فلسطین و ستم دیدگان آن برای جهان اسلام می‌باشد.

مصطفی فیضی مدیر عالی حرم مطهر رضوی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، از جمله سخنرانان این مراسم بودند که به ارائه مطالب خود در باب اهمیت وحدت امت واحده اسلام در راه آزادی قدس شریف پرداختند.

اجرای نماهنگ سه‌زبانه «قدس میراث مشترک ادیان» به زبان‌های عربی، فارسی و اردو با اجرای گروه سرود ۳۰ نفره از ملیت‌های مختلف جهان اسلام و پخش پیام صوتی و تصویری برخی از علمای مسیحی و مسلمان از مذاهب مختلف از کشورهای لبنان، سوریه، عراق، فلسطین، مصر، پاکستان و افغانستان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

همچنین نمایندگان سیاسی کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه و نماینده کمیساریای پناهندگان سازمان ملل متحد و نمایندگانی از حزب‌الله لبنان، فاطمیون، زینبیون و حشدالشعبی عراق نیز در همایش حضور داشتند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha