دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روز قدس

حوزه/مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده فارابی دانشگاه تهران گفت: روز قدس نقطه مشترک حقیقت طلبان جهان و تدبیر هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است.

محمدحسن محمدی بهزاد، مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده فارابی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: روز قدس نقطه مشترک حقیقت طلبان جهان و تدبیر هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر وظیفه و مسئولیت پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به ما یادآوری می‌کند. درحقیقت روزقدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت مسلمانان است. بی شک با وضعیت سیاسی جهان به ویژه خاورمیانه و توطئه های آمریکا و هم دستانش حضور در راهپیمایی روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است که وحدت مسلمانان را نشان خواهد داد و جسارت به قبله نخستین مسلمانان موجب ایجاد آرمان بزرگی در حمایت از مظلومان شده است.

وی افزود: در برهه حساس کنونی که رژیم غاصب صهیونیستی توحش و جنایات بسیاری از جمله حمله به مسجد الاقصی و دستگیری مردم را در برابر چشم جهانیان از خود نشان می دهد باید بداند با چنین اقداماتی نابودی خود را نزدیک تر ساخته و رژیم اشغالگر قدس در سراشیبی سقوط است و این پایانی برای لانه عنکبوت ۷۰ ساله است.

محمدی بهزاد ادامه داد: روز قدس ظرفیت عظیم اندیشه امام در آرمان خواهی برای دفاع از مظلومین است که می‌تواند محور اتحاد کشورهای اسلامی باشد تا بتوانند در کنار هم دست قدرت‌های پوشالی و مزاحم را از ممالک اسلامی دور کنند. امام خمینی سرمشق ما را مشخص کردند و فرمودند «تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم» و ما این را وظیفه خود می دانیم که با تمام توان در پیروی از خط امام راحل برای آزادی فلسطین تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد نخبگان و دانشگاهیان جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند و بار دیگر جهانیان دریابند که اسلام منادی آزادی، برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان هستی است.

۳۱۳/۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha