دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فیضی مدیر عالی حرم مطهر رضوی

حوزه/ مدیرعالی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه همایش قدس، میراث مشترک ادیان، اعلام همبستگی با همه مظلومان و ستم دیدگان فلسطین است، گفت: راهپیمایی روز قدس تجلی قدرت دنیای اسلام در حمایت از مردم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، همایش «قدس، میراث مشترک ادیان»، امروز در آستانه روز قدس در حرم مطهر رضوی با حضور شخصیت‌های علمی، اندیشمندان و صاحب‌نظرانی از سراسر جهان برگزار شد.

مصطفی فیضی مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این همایش اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، توجه به مستضعفان عالم و قدس شریف را همواره در کنار همه تکالیف، اهداف و آرمان‌های جامعه اسلامی یادآوری نماید و در همین راستا مفتخریم در حرم مطهر رضوی، چنین همایشی را برپا می‌نماییم.

وی با بیان اینکه توجه به همه مسلمانان و مستضعفان جهان به‌ویژه مردم ستم دیده فلسطین لازم است، افزود: در این رابطه، ندای مبارزه با دشمن بشریت، انسانیت و دشمن آزادی خواهی را از این مکان مقدس طنین انداز می‌کنیم.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران، همزمان با پیروزی نهضت خود و حتی پیش از پیروزی، همواره تکیه‌گاه اصلی خود را نهضت اسلامی و امت واحده اسلام دانسته است و در همه این سال‌ها، در هیچ مقطعی، حتی در سخت‌ترین شرایط حاکم بر کشور نیز، نهضت اسلامی و امت واحده اسلام را فراموش ننموده است.

فیضی ادامه داد: امروز خرسندیم که هر روز بیش از گذشته و هر سال بیش از قبل، این آمادگی تجلی می‌یابد و این آمادگی تا مبارزه بی امان در راستای اضمحلال دشمن صهیونیسم و وحدت بخشی به جوامع اسلامی استمرار خواهد یافت.

مدیرعالی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه همایش قدس، میراث مشترک ادیان، اعلام همبستگی با همه مظلومان و ستم دیدگان فلسطین است، گفت: راهپیمایی روز قدس تجلی قدرت دنیای اسلام در حمایت از مردم فلسطین است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha