دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام صالحی / خمیر

حوزه / امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: روزی که حضرت امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری کردند، آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده فلسطین صرفا آزادی سرزمین‌های اسلامی نبود، بلکه امام بزرگوار وظیفه همه مسلمانان بلکه همه موحدان عالم را نسبت ستیز با ظلم علنی مستکبرین و صهیونیسم جهانی را تعیین نمودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر طی پیامی مردم شهرستان خمیر را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

مسأله فلسطین دهه هاست که تبدیل به مهم‌ترین مسأله جهان اسلام شده است

آن روز یعنی سال ۱۳۵۸ هجری شمسی وقتی جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط آن مرد الهی و اسلام شناس یعنی حضرت امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شد، آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده فلسطین صرفا آزادی سرزمین‌های اسلامی نبود، بلکه امام بزرگوار وظیفه همه مسلمانان بلکه همه موحدان عالم را نسبت ستیز با ظلم علنی مستکبرین و صهیونیسم جهانی را تعیین نمودند.

در واقع این انقلاب و جمهوری اسلامی بود که موضوع فلسطین را احیاء کرد و در همه این سال‌ها که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد هیچ گاه از منظومه فکری مردم مؤمن ایران عزیز و کشورهای مسلمان به تبع از رهنمود امامین عزیز انقلاب دور نگشته است.

امروز با توجه به تلاش همه جانبه استکبار جهانی در عادی سازی این تهاجم بزرگ به دامن کبریایی اسلام، همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، رسالت عظیم خود را بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌دانند و تا رسیدن به پیروزی نهایی که نابودی این غده سرطانی از پیکر خود است و آن روز دور نیست، صحنه را رها نخواهد کرد.

اینجانب نیز در این ساعات و لحظات سرنوشت ساز لیالی قدر به رسم تکلیف شرعی و انسانی خود از آحاد مردم غیور و بصیر شهرستان خمیر اعم از شیعه و سنی خصوصا جوانان و نوجوان مؤمن می‌خواهم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس شریف، موجبات شکست جبهه استکبار و نزدیک شدن به آزادی مسجد الاقصی که را به عنوان لیلة القدر و آرمان بزرگ اسلام مطرح است، فراهم آورند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha