دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پیامی از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پیامی از مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ»

امام خمینی(ره) : روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روزی است که باید به ابر قدرت‌ها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند، من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) می‌دانم و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند. (صحیفه نور ج ۹، ص: ۲۷۸)

روز جهانی قدس یکی از بزرگترین میراث‌های ماندگار و جهانی امام راحل است که عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان جهان به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین اشغالی و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

روز قدس میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند و مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمایند.

اکنون که به واسطه افشای چهره پلید رژیم اشغال‌گر قدس، طرح‌های سازش و عادی‌سازی روابط با شکست مواجه شده و موجی از اختلاف و اعتراض، درون رژیم صهیونیستی را فرا گرفته، فروپاشی این رژیم از هر زمان دیگر نزدیک‌تر است.

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، همدوش امت ایثارگر و خداجوی ایران اسلامی، در راهپیمایی روز قدس، حضوری باشکوه‌تر از هر سال به هم خواهند رساند و نفرت و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و اشغالگر قدس شریف را با تمام وجود فریاد خواهند زد و نشان خواهند داد و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های بلند و نورانی امامین انقلاب اسلامی در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف اعلام می‌دارند.

مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha