دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1080997
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
روز قدس

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت و اتحاد آزادگان جهان در حمایت از قدس شریف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از مردم ولایتمدار و روزه دار استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس شعله الهی خاموش نشدنی است که هر روز فروزان‌تر، پر نورتر و دامنه شعاع آن گسترده‌تر و فراگیرتر می‌شود.

روز جهانی قدس وعده‌گاهی است با دامنه‌ای فراخ و با پشتوانه‌ای به وسعت تاریخ که مشخصه‌های مهمی دارد، نماد وحدت است و نمود آگاهی، نشانه اصالت عبودیت و عدالت است و رمز همبستگی متکی بر اراده‌ها، راه همدلی فزاینده ملت‌ها است و تجسم بخش به تاریخ انسانیت و دیانت.

فردا همچون سال‌های قبل، به ندای مقام معظم رهبری پاسخ می‌دهیم و صف اندر صف به صحنه بزرگداشت روز جهانی قدس حاضر می‌شویم به یاری خداوند بزرگ.

آرمان آزادی قدس شریف را امام خمینی(ره) زنده نگه داشتند

همچنین فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی از مردم استان دعوت کرد تا با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس،

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

روز جهانی قدس، یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نماد استکبارستیزی و دفاع از مظلوم در برابر ظالم است. تکلیفی که بر دوش هر مسلمان است.

از روزی که امام خمینی(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را تا ابد، بنام قدس شریف نامگذاری فرمودند، هر روز قدس که فرا رسیده، همبستگی و اتحاد مسلمین جهان بیشتر و یک قدم به نابودی رژیم منحوس اشغالگر و آزادی قدس شریف نزدیک‌تر می‌شویم.

همانگونه که حضرت امام(ره)، معتقد بودند که «محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است»، بدون شک همه‌ اندیشمندان و سیاستمداران بین المللی، معترف هستند که آرمان آزادی قدس شریف را امام خمینی(ره) زنده نگه داشتند و با اعلام روز قدس، اسراییل این غده‌ بدخیم و متعفن سرطانی را با معادله محو و اضمحلال تدریجی روبرو کردند.

روز قدس امسال همزمان است با اوج تنش و دودستگی و اعتراضات در درون سرزمین‌های اشغالی، این رژیم منحوس تا بدان پایه جنایتکار است که حتی در حق ساکنین غاصب خود نیز ظلم روا می‌دارد و با طبقه‌بندی ساکنینش به شهروندان درجه یک و دو و سه، این غاصبین را که از کشورهای مختلف کوچ کرده و سرزمین فلسطین را اشغال کرده‌اند به اعتراضی خانمان برانداز کشانده است، روز قدس امسال می‌تواند حکم تیر خلاصی بر پیکر متعفن و بی‌رمق صهیونیست باشد بعون‌الله.

این رژیم منحوس قطعا در آستانه محو قرار داشته و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب: برای رفتن عجله هم دارد.

در روز قدس بار دیگر با هم و همراه با مسلمانان در جای جای عالم، فریاد "هیهات من الذله" و "مرگ بر اسراییل:" سر می‌دهیم که این مصداق فرموده‌ خداوند در قرآن کریم است که: "اگر گروهی مظلومانه مورد ستم قرار بگیرند، باید باقی مسلمانان برای نجات آنان بکوشند".

وعده ما با برادران و خواهران خود، جمعه در راهپیمایی روز قدس.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha