پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمدباقر فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه از سوی دیگر اسرائیل نیز بر اساس تحلیل‌های منتشر شده، در وضعیت خاص قرار داد و در آستانه فروپاشی است، گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال و پس از آن نیز در جلسه سران نظام فرمودند که اسرائیل بیش از آنچه شنیده می‌شود، در حال فروپاشی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن دعوت از مردم به حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: در بیان اول، می‌بایست از همه مردم ایران اسلامی که در این سال‌های طولانی گذشته از درایت امام راحل(ره) به‌عنوان نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس که هر سال از سال قبل هم از جهت کمیت و هم کیفیت بهتر در صحنه حضور پیدا کردند، تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) مسأله فلسطین را به مردم سپردند زیرا به مردم اعتقاد داشته و معتقد بودند مردم وارد هر مساله که شدند شکستی نخواهد بود، تصریح کرد: لذا می‌بینید که هر روز این جریان پرشور تر برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه اگر در گذشته صرفا چند حزب یا گروه از مسأله فلسطین حمایت می‌کردند، امروزه علاوه بر مردم، نظام حکومتی اسلامی نیز حمایت می‌کند، ابراز کرد: این حمایت موجب شده تا هم کما و هم کیفا، حرکت نهضت فلسطین و جبهه مقاومت شور و توان بیشتری پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه با بیان اینکه از سوی دیگر اسرائیل نیز بر اساس تحلیل‌های منتشر شده، در وضعیت خاص قرار داد و در آستانه فروپاشی است، گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال و پس از آن نیز در جلسه سران نظام فرمودند که اسرائیل بیش از آنچه شنیده می‌شود، در حال فروپاشی است.

وی ضمن دعوت از مردم غیور ایران اسلامی به حضور باشکوه‌تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس، عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم در راهپیمایی امسال پرشورتر، قوی‌تر و با شجاعت بیش‌تری وارد صحنه شوند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha