چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1081073
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
روز قدس

حوزه / حوزه علمیه همدان در بیانیه‌ای با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، گفت: نتیجه پایداری و مقاومت مردم فلسطین و محور مقاومت، اقتدار روز افزون این جبهه و سستی و تزلزل روز افزون پایه‌های حکومت فرزندان شیطان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه همدان در بیانیه‌ای با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، گفت: نتیجه پایداری و مقاومت مردم فلسطین و محور مقاومت، اقتدار روز افزون این جبهه و سستی و تزلزل روز افزون پایه‌های حکومت فرزندان شیطان است.

بیانیه حوزه علمیه همدان در رابطه با اهمیت روز جهانی قدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئله فلسطین و وضعیت سخت و دردناک زندگی زیر چکمه اشغالگران، مشکل عمیق و بزرگی است که سال‌ها امت اسلامی از آن رنج می‌برد.

دور اندیشی حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی در نام گذاری این روز بزرگ و پدید آوردن فرصتی برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی، پس از گذشت سال‌ها تبدیل به کانون فریاد برائت از غاصبان و عامل احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادی خواه، در مقابل قدرت‌های استعمارگر در اقصی نقاط جهان شده است.

از گذشته که ملت فلسطین با دستان خالی در برابر رژیم کودک کش مبارزه می‌کرد تا امروز که مقاومت اسلامی، جایگاه جهاد و مبارزاتش به تهدیدات رژیم غاصب را به سطح پاسخ موشکی ارتقا داده و دشمن صهیونیستی در بحران‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی و اجتماعی رو به ضعف نهاده، ملت ایران با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، همچنان بر عهد خود در حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران استوار است و فلسطین و قدس شریف را در این کارزار تنها نخواهد گذاشت.

نتیجه پایداری و مقاومت مردم فلسطین و محور مقاومت، اقتدار روز افزون این جبهه و سستی و تزلزل روز افزون پایه‌های حکومت فرزندان شیطان است.

امروز بیش از هر زمان دیگری ملت‌های مسلمان نیازمند مقاومت و پایداری و حفظ وحدت، همبستگی و یکپارچگی در برابر رژیم ضدبشری و کودک کش اسرائیل هستند و لازم است با بصیرت و درایت، از توطئه‌ها و اختلاف افکنی صهیونیست‌ها که در صدد انحراف جهان اسلام از مبارزه با اشغالگران قدس شریف و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، به سمت برادرکشی و جنگ مذهبی هستند، پرهیز کنند.

پریشانی و ناکامی آمریکا و همدست جنایتکار او رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه، بیش از هر چیز، از بیداری امت‌های اسلامی و مقاومت فعال ملت‌ها علیه اشغالگری نشأت می‌گیرد، طرح عادی سازی روابط گرچه از سوی برخی دولت‌های خائن پیگیری می‌شود، اما هیچ عقبه مردمی ندارد و سرایت منفوریت رژیم اشغالگر قدس، تاج و تخت این حکام سازشکار را نیز به سقوط خواهد کشاند.

حوزه علمیه همدان ضمن دعوت از مردم وفادار به نظام مقتدر اسلامی به‌ویژه روحانیون و طلاب ارجمند جهت شرکت در این راهپیمایی بزرگ، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تجدید پیمان کرده و با سر دادن فریاد رسای (مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل) به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک می‌گوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha