یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
5

حوزه / یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، به جایگاه شهید سلیمانی در بین مسلمانان جهان اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر ملت ایران و کشورهای اسلامی، ۵۰ هزار طرفدار در نوار غزه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار حسین کاجی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، شب گذشته در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای دارالسلام گلابچی کاشان به جایگاه شهید سلیمانی در بین مسلمانان جهان اشاره کرد و اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر ملت ایران و کشورهای اسلامی، ۵۰ هزار طرفدار در نوار غزه دارد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه اسرائیل در حال نابودی است، گفت: سران این کشور با برگزاری جلسات محرمانه نقشه فرار شبانه از اسرائیل را برای اقامت در یکی از نقاط دنیا انتخاب کرده‌اند.

وی به اثرگذاری خون شهدا در رفع گرفتاری‌ها اشاره کرد و گفت: همانطور که خون شهدا موجب باز شدن راه کربلا و اخیرا مکه شد، به زودی با آزادی بیت المقدس، نماز را در قدس اقامه خواهیم کرد.

سردار کاجی، با بیان اینکه شهدا یاور قران بودند، بر لزوم ترویج فرهنگ قرآن در تمام ایام سال در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: قرآن خواندن نباید منحصر به ماه مبارک رمضان باشد، بلکه می‌توان در تمام ایام سال روزی پنج دقیقه قرآن بخوانیم.

وی با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) را درست به جهان معرفی نکرده‌ایم، ابراز کرد: به عنوان یک بچه شیعه نتوانستیم امیرالمومنین(ع) را به درستی به دنیا معرفی کنیم، لذا حضرت امیر(ع) به مردم باید بیش از پیش معرفی شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، بر لزوم تبیین فرهنگ نهج البلاغه در جامعه تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، نهج البلاغه آیینه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام. /

شهیدسلیمانی علاوه بر ملت ایران و کشورهای اسلامی، ۵۰ هزار طرفدار در نوار غزه دارد

شهیدسلیمانی علاوه بر ملت ایران و کشورهای اسلامی، ۵۰ هزار طرفدار در نوار غزه دارد

شهیدسلیمانی علاوه بر ملت ایران و کشورهای اسلامی، ۵۰ هزار طرفدار در نوار غزه دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha