دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طیب حسینی

حوزه/ مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در پاسخ به این سؤال که بخش نهادهای حوزوی چه برنامه‌هایی در نمایشگاه قرآن کریم ارائه داد، گفت: بخش نهادهای حوزوی نمایشگاه قرآن یکی از منابع علمی و محتوایی نمایشگاه بود.

حجت الاسلام طیب حسینی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال که با وقفه دوساله‌ای به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نشده بود، اظهار داشت: نمایشگاه امسال از حیث محتوایی تنزل پیدا کرده است، شاید بتوان گفت سال‌های قبل از نظر محتوایی نمایشگاه پر رنگ‌تر از امسال دیده می‌شد، اما از جهت بها دادن به کارهای هنری و صنایع دستی نسبت به سال‌های قبل، امسال افزایش چشم گیری داشته است.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور افزود: تنوع بخشی به بخش‌های مختلف هنری و صنایع دستی و مواردی از این دست اقدام خوبی است، اما نباید این تنوع بخشی به قیمت از دست دادن محتوایی و علمی نمایشگاه باشد، از این جهت باید مطالبه جدی از مسئولین نمایشگاه داشت.

حجت الاسلام طیب حسینی در پاسخ به این سؤال که بخش نهادهای حوزوی چه برنامه‌هایی در نمایشگاه قرآن کریم ارائه داد، گفت: بخش نهادهای حوزوی نمایشگاه قرآن یکی از منابع علمی و محتوایی این نمایشگاه بود.

وی تصریح کرد: بخش نهادهای حوزوی غرفه‌هایی از قبیل غرفه حوزه علمیه خواهران و مشاوره‌های مختلف برادران و خواهران، سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی و فضای مجازی از قبیل تولید انیمیشن‌های مختلف و اپلیکیشن‌های موبایل، غرفه پژوهشکده معارف قرآن با ۸۱ عنوان کتاب در موضوعات مختلف و همچنین چاپ و توزیع جزوات پاسخ به شبهات برای سنین مختلف را برعهده داشت، پذیرای بازدید کنندگان بود.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: بخش نهادهای حوزوی فضای مناسبی در اختیار نداشت ولی با این شرایط توانست خدمات مناسبی از لحاظ علمی و محتوایی در نمایشگاه ارائه دهد.

حجت الاسلام طیب حسینی با اشاره به برگزاری جلسات علمی در بخش نهادهای حوزوی، اظهار کرد: در بخش نهادهای حوزوی شاهد حضور و بازدید علما و چهره های علمی و هنری شاخصی بودیم که در طول برگزاری نمایشگاه جلسات، نشست‌ها، وبینارها و کنفرانس‌های علمی مختلفی برگزار شد و با اینکه مخاطب بخش‌های حوزوی را معمولا باید مخاطبین خاص بدانیم، اما حوزه علمیه برای عموم جامعه در سنین مختلف برنامه‌هایی در نظر گرفته است که امیدواریم در این زمینه نیز بتوان برای مخاطبین خاص موثر واقع شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha