دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عیدی

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در منطقه بالکان با اشاره به اینکه گمراه و گمراه کننده از رحمت خداوند به دور است، گفت: انسان گمراه علاوه بر گمراهی خود، موجب گمراهی دیگران نیز خواهد شد و باید در این زمینه هوشیار و مراقب باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین اکبر عیدی امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه دفاع و حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده بر هر مسلمانی واجب است، اظهار داشت: بنا به حکم قرآن کریم هرکجا ظلم و ستمی باشد، نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود و باید از مظلوم حمایت کرد.

وی با بیان اینکه کفار مانع راه سعادت بندگان می‌شوند، گفت: کفار نگاه جهنمی و تبلیغ جهنمی دارند و چون حق بندگان خدا را رعایت نمی‌کنند مورد لعنت خداوند قرار می‌گیرند.

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه بالکان، با اشاره به اینکه گمراه و گمراه کننده از رحمت خداوند به دور است، خاطرنشان کرد: انسان گمراه علاوه بر گمراهی خود، موجب گمراهی دیگران نیز خواهد شد و باید در این زمینه هوشیار و مراقب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عیدی با اشاره به اینکه شاخصه‌های قرآن کریم در دفاع از ملت‌های مظلوم در این کتاب آسمانی ذکر شده است، گفت: همه باید حقوق خداوند را رعایت نموده و حقوق بندگانش را نیز رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن تنفر درونی از مسلمانان دارد، یادآور شد: دشمنان شدیدترین دشمنی‌ها را با مومنان دارند و همین اتحاد و همبستگی امت‌های مسلمان، دشمن را عصبانی و خشمگین کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه بالکان، در پایان بر دفاع و حمایت ملت‌های مسلمان و آزاده جهان از مظلومان تأکید کرد و یادآور شد: بنا بر حکم قرآنی، اسلامی، انسانی و خلقت، باید از مظلوم دفاع و با ظالم مبارزه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha