یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: روز قدس از مسایل اساسی جهان اسلام است و موجب زنده نگه داشتن مظلومیت مردم فلسطین می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، روز جمعه در آیین راهپیمایی روز قدس در بجنورد اظهار کرد: باید حضور پرشور مردم را در روز جهانی قدس به فال نیک گرفت چرا که مردم همچنان پایبند ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد مبارزه با استکبار است افزود: حدود ۷۵ سال پیش ملتی مسلمان و مظلوم در جهان اسلام مورد غصب بیگانگان زورگو قرار گرفته است و جامعه ای جعلی و رژیمی مستکبر را تاسیس کرده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عنوان کرد: این حادثه تاریخی و پدیده فاجعه آمیز در این ۷۵ سال همراه با جنایت، ظلم و اهانت همراه بود و با تعرض به ناموس و آواره کردن میلیون ها مردم شریف و مسلمان فلسطین همراه بود.

وی ادامه داد: قدس شریف از حساسترین مراکز اسلامی مسلمانان محسوب می شود که مورد اهانت و تهدید قرار گرفته و در صدد زوال آن هستند و به همین دلیل است که امام خمینی (ره) حمایت از فلسطین را یک ضرورت دانست و این مهم می تواند خطر این رژیم جعلی را برای بشریت مشخص کند.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: اسرائیل در صدد تشکیل یک حکومت جهانی است و این از اهداف این پدیده شوم محسوب می شود و همین خباثت ها موجب آوارگی بسیاری از مردم مظلوم شده و هزینه زیادی را برای کشورهای اسلامی در بر داشته است.

وی یادآور شد: باید برای مسلمانان جهان روشن شود که چرا جمهوری اسلامی ایران از سال های نخستین مبارزات خود بر روی آزادی فلسطین تاکید دارد و انگیزه آمریکا در حمایت همه جانبه از دولت جعلی اسراییل چیست؟

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در خصوص انگیزه آمریکا از حمایت این کشور جعلی گفت: آنان با حمایت های نظامی، مالی، امنیتی و سیاسی از رژیم جعلی اسرائیل می خواهند به اهداف شوم خود برسند و به ثروت های این مناطق دست یابند.

وی عنوان کرد: همچنین آمریکا و سایر کشور های استعمارگر از قدرت جهان اسلام ترس و وحشت داشتند و با ایجاد ناامنی در فلسطین و سایر ملت های مظلوم تلاش دارند تا جلوی پیشرفت های جهان اسلام را بگیرند.

حجت اسلام ادیانی به ثروت های خدادادی از جمله انرژی ارزان در کشورهای اسلامی عراق، ایران و عربستان اشاره کرد و افزود: آمریکا و کشورهای استعمارگر می خواهند که به این انرژی های ارزان دست یابند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه به ثروت ارزان کشورهای جهان اسلام طمع دارند این کشور ها را بازاری بزرگ برای فروش محصولات خود می دانند تا به ثروتی عظیم برسند.

وی با بیان اینکه اسرائیل در سراشیبی نابودی قرار دارد افزود: جبهه مقاومت تاکنون توانسته در برابر این رژیم جعلی ایستادگی کند و نابودی آن نزدیک است و این روزهای آشفته اسرائیل نشان می دهد که می خواهند زودتر وجود نحسشان را پاک کنند.

حجت الاسلام ادیانی افزود: انقلاب های بزرگ زیادی از جمله انقلاب چین، صنعتی فرانسه و انقلاب شوروی در جهان شکل گرفت اما هیچ کدام از آنان همچون انقلاب ایران در منطقه و جهان تاثیرگذار نبوده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در ایجاد جبهه مقامت در جهان اسلام نقش اساسی داشت و آنان با الگو گرفتن از مقاومت ما در برابر استکبار ایستادند و مقاومت کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه طلوع انقلاب ایران بر جهان تاثیر عمیقی گذاشت گفت: انقلاب ایران اسلامی در جهان چالش ایجاد کرد و در برابر قدرت حکومت های زور گو و استعمارگر ایستادگی کرد و این ایستادگی در جهان اسلام از جمله فلسطین نهادینه شد.

وی گفت: یکی از تفکرات این رژیم ضدنظام توحیدی و جریان استکباری، تشکیل امپراطوری یهود برای مقابله با جهان اسلام است از نظر آنها جهان اسلام خطر بزرگی برای آمریکا و جهان غرب محسوب می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha