دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ط

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه جبهه مقاومت همچون کابوسی است که خواب را از چشم رژیم صهیونیستی ربوده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند اگر کوچکترین خطایی در منطقه از او سر بزند، زمینه نابودی خودش را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل که در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، اظهار داشت: اسلام برای معلم جایگاه ممتاز و احترام ویژه‌ای قائل شده و معلمان را در ردیف انبیاء الهی برشمرده است.

امام جمعه آران و بیدگل، به دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار ضمن گلایه از بی‌ثباتی مدیریت اجرایی در بعضی از وزارت‌خانه‌ها، به معلمان توصیه توجه جدی نسبت به اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و حمایت از اجرای مصوبات این سند را داشتند.

حجت الاسلام سلیمانی، بر لزوم آشنایی نسل جوان با هویت ایرانی اسلامی و شخصیت‌های ملی مذهبی تأکید کرد و یادآور شد: معلمان در مدارس کودکان را با پرچم، ملیت و دستاوردهای نظام اسلامی ایران بیش از پیش آشنا کنند.

امام جمعه آران و بیدگل، با اشاره به دیپلماسی فعال دولت سیزدهم، اظهار کرد: سفر وزیر خارجه به لبنان و سفر رئیس جمهور به سوریه، علاوه بر فواید اقتصادی، از لحاظ امنیتی و نظامی نیز بسیار مهم و ارزشمند است.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه جبهه مقاومت همچون کابوسی است که خواب را از چشم رژیم صهیونیستی ربوده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند اگر کوچکترین خطایی در منطقه از او سر بزند، زمینه نابودی خودش را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم خروج هرچه سریعتر نیروهای آمریکایی از منطقه تأکید کرد و گفت: استکبار جهانی در صورتی می‌تواند از منجلابی که خودش را در آن گرفتار کرده، نجات دهد که علاوه بر دست برداشتن از روحیه تجاوزگری، نیروهایش را نیز به طور کامل از منطقه غرب آسیا ببرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha