یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاویر:راهپیمایی روز جهانی قدس در کاشان

حوزه / فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستادکل نیروهای مسلح، با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اضمحلال رژیم صهیونیستی روز به‌روز نزدیک‌تر می‌شود، گفت: اسرائیل تا۶۰ سالگی هرگاه قدرت‌های بزرگ غربی و اسرائیل اراده حمله به کشوری‌های اسلامی را کردند پیروز بلا منازع صحنه در منطقه بودند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکا در هیچ جای دنیا حتی یک پیروزی هم ثبت نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار محمد حسین سپهر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس کاشان، با بیان اینکه امروز جبهه انقلاب و مقام معظم رهبری در حال مبارزه و ایستادگی در مقابل جبهه کفر است، اظهار داشت: امروز جبهه کفر و نفاق در مقابل حقیقت انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح، به مسئولیت سنگین همگان در مقطع فعلی نسبت به جبهه کفر اشاره کرد و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، فتح قدس کلید رمزآموز فرج است، یادآور شد: امامین انقلاب راهبرد فتح بیت المقدس و آزادی قدس را از مهم‌ترین تکالیف اسلامی می‌دانند.

وی تشکیل امپراطوری یهودی از نیل تا فرات، اشراف به کشورهای مسلمان منطقه، مقابله با خیزش‌های اسلامی، تسلط بر انرژی غرب آسیا و سلطه انگلیس بر منقطه، دریای سرخ و مدیترانه را از مهمترین اهداف صهیونیستی بین الملل در تصرف سرزمین اشغالی دانست و گفت: طراحی رژیمی برای اختلاف افکنی برای کشورهای منطقه و ترویج تفکرهای انحرافی بهائیت و وهابیت تکفیری برای مقابله با اصل اسلام و سلطه بر تمام دنیا از دیگر اهداف دشمنان در تشکیل دولت اشغالی است.

سردار سپهر، با بیان اینکه اگر ما به دنبال آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی هستیم، صهیونیست بین الملل به دنبال تسلط بر جهان است، یادآور شد: اقتصاد، فرهنگ، سیاست، قدرت‌های نظامی، شبکه‌های فرهنگی و رسانه‌ای امروز در اختیار صیهونیست بین الملل است.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی‌رسید، امروز باید شاهد ویرانی بیت المقدس، ساخت معبد صهونیست‌ها و تسلط مطلق صهونیست بین الملل بر سرنوشت جهان می‌بودیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ضربه بزرگی بر پیکره صهیونیست بین الملل و ناکام گذاشتن نقشه‌های شوم آنها در منطقه و جهان بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستادکل نیروهای مسلح، با بیان اینکه بهانه‌های اجتماعی، معیشتی، فرهنگی و حاکمیتی نباید بهانه برای عده‌ای اغتشاشگر در ضربه زدن به اصل ارزش‌ها و انقلاب قدرتمند نظام باشد، یادآور شد: نباید ناکارآمدی انقلاب در برخی از عرصه‌ها، موجب اغتشاش در جامعه و خوشحالی دشمنان شود.

وی، با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اضمحلال رژیم صهیونیستی روز به‌روز نزدیک‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: اسرائیل تا۶۰ سالگی هرگاه قدرت‌های بزرگ غربی و اسرائیل اراده حمله به کشوری‌های اسلامی را کردند پیروز بلا منازع صحنه در منطقه بودند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکا در هیچ جای دنیا حتی یک پیروزی هم ثبت نکرده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستادکل نیروهای مسلح، جبهه مقاومت را بزرگترین قدرت و سرمایه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نخست وزیر اسرائیل می‌گوید به هرکجا می‌نگریم خیمه‌های خمینی و خامنه‌ای را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها می‌گویند دیگر ۸۰ سالگی اسرائیل را نخواهیم دید، اظهار کرد: اسرائیلی‌ها می‌گویند اگر طی دو سال آینده نتوانیم انقلاب اسلامی ایران را نابود کنیم، تسلیم امواج و طوفان‌های اسلامی خواهیم شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha