شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام صادقی / دادگستری

حوزه / معاون اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری دادگستری هرمزگان با اشاره به نقش روحانیون در کاهش ناآرامی‌های سال گذشته، گفت: نقش روحانیت هرمزگان در کاهش ناآرامی‌های استان و فضای کارشناسی بسیار بالا و قابل تقدیر بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مختار صادقی معاون اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری دادگستری استان هرمزگان، شب گذشته در ضیافت افطاری که به میزبانی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال هنگامی که به انسان نعمتی را ارزانی می‌دهد، اگر قدر آن نعمت را نداند از او گرفته می‌شود، «لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم ۖ وَلَئِن کَفَرتُم إِنَّ عَذابی لَشَدیدٌ، اگر شکرگزاری کنید، (نعمت خود را) بر شما خواهم افزود و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است!»

وی افزود: یکی از برترین نعمت‌های الهی به مردم ایران، نعمت جمهوری اسلامی است که عزت بی‌نظیری را به جامعه بزرگ ایران بخشیده است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری دادگستری هرمزگان بیان کرد: عزتی که بعد از انقلاب اسلامی، به مردم ایران داده شده قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست، چرا که در زمان رژیم پهلوی ارزش یک سگ آمریکایی حتی از شاه ایران نیز بیشتر بود.

حجت‌الاسلام صادقی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی مانند خورشیدی درخشان به سبب بصیرت مثال زدنی مردم شریف ایران در دنیا می‌درخشد و این عزت بعد از سرنگونی رژیم پهلوی و در هشت سال دفاع مقدس ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس، جنگ نرم و فرهنگی دشمنان آغاز شد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری دادگستری هرمزگان با اشاره به نقش روحانیون در کاهش ناآرامی‌های سال گذشته، یادآور شد: نقش روحانیت هرمزگان در کاهش ناآرامی‌های استان و فضای کارشناسی بسیار بالا و قابل تقدیر بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha