دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام پولادی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: گمشده بشر امروز اقتصاد و یا استفاده از سلاح نیست، بلکه امروز بشر به دنبال خدا می‌گردد و این نیز در مکتب اسلام وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، شب گذشته در ضیافت افطاری به میزبانی مدیر حوزه علمیه هرمزگان که در مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: در مقوله حجاب و عفاف باید از یک زاویه دیگر نگریست، یعنی ای کاش در کنار اعتراض به کشف حجاب‌ها از خانواده‌های عفیفه نیز تشکر می‌کردیم.

وی افزود: در فضایی که ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی و منافقین برای بانوان محجبه ایجاد کردند، این زنان عفیفه با حجاب خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با بیان اینکه چرا با کشف حجاب برخورد نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اگر در جایی بوی تعفن مردم را آزار دهد، کار عاقلانه این است که تعدادی جلوی بوی بد را بگیرند و بقیه به دنبال منشأ بوی متعفن باشند تا آن را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام پولادی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با کشف حجاب، باید به منشأ آن مراجعه شود که سبب اغتشاشات و نا آرامی‌ها شد و این بر می‌گردد به برخی مشکلاتی فرهنگی در داخل کشور.

وی یکی از منشأهای کشف حجاب را رسانه‌ها از جمله رسانه ملی عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها بیشتر نقش‌ها برای انسان‌های فقیر را با حجاب به جامعه معرفی می‌کنند و انسان لوکس و اتو کشیده را بی‌حجاب و کم حجاب نمایش می‌دهند، که این خود یک ضعف فرهنگی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، خاطرنشان کرد: بخشی دیگر نیز از لجبازی است و عده‌ای نیز فریب خوردگان هستند که به فراخور نیاز با آنها باید برخورد کرد.

حجت‌الاسلام پولادی در بخش دیگر به بخشی از تحولات عرصه سیاسی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال به حاشیه بردن ایران اسلامی بود، اما با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، نظام مقتدر اسلامی در هر جا پا گذاشت، هم دشمن را دچار هزینه کرد و از طرفی هم سبب ایستادگی و استقامت در برابر ظلم ظالمان شد.

وی اظهار کرد: گمشده بشر امروز، اقتصاد و یا استفاده از سلاح نیست، بلکه امروز بشر به دنبال خدا می‌گردد و این نیز در مکتب اسلام وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha