شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1081687
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از حذف سوءپیشینه سلبریتی‌های هنجارشکن و تبعیض قائل شدن بین آنها و آحاد مردم به‌شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سید محمد صالح هاشمی‌ گلپایگانی، در واکنش به اظهارات مدیرکل دفتر نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع سازمان سینمایی گفت: این چه عدالتی است که سابقه سلبریتی‌های محرک جوانان و بانوان به خشونت جمعی و اغتشاش که با سرویس‌های اطلاعاتی دولت بیگانه و رسانه‌های آنها همراه و همگام شدند و حتی هدایت جریانات تخریبی را برعهده داشتند با حمایت وزارت ارشاد پاک می شود ولی تخلف و جرم یک آدم ضعیف بر پرونده او همیشه ثبت است.

وی افزود: نباید بر خلاف منطق امیرمؤمنان(ع) و عدالت علوی، جرایم گردن کشان و بزک شده‌های قانون شکن کوچک و جرایم افراد ضعیف در نگاه ما بزرگ جلوه داده شود.

هاشمی‌ گلپایگانی با بیان اینکه وزارت ارشاد و قوه قضائیه با کدام منطق به دنبال سفید کردن سیاهی کارنامه سلبریتی‌ها هنجارشکنی هستند که با لجاجت و عناد هنوز بر مواضع خود پافشاری می‌کنند، افزود: چگونه این افراط و تفریط را باید توجیه کرد؟! این به سخره گرفتن قوه قضاییه و وزارت ارشاد است که سلبریتی بلافاصله بعد از آزادی جلوی زندان با کشف حجاب رفتارهایی بر خلاف شئون اخلاقی انجام و ویدئوهایی ضد نظام پر می‌کنند، بعد آقایان سوابق آنها را هم می‌خواهند پاک کنند.

وی افزود: اگر این اقدامات برای جذب است اسامی سلبریتی‌هایی که از اقدامات خود ابراز پشیمانی و ندامت کردند اعلام نمایند تا مردم مطلع شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه قبل از اغتشاشات مکرراً به مسئولان خطر سلبریتی‌ها در تشویق جامعه به هنجارشکنی را گوشزد کرده بودیم، افزود: ولی متأسفانه این هشدارها به موقع شنیده نشد و اکنون شاهد چنین وضعیت ناگواری هستیم.

به گفته هاشمی‌ گلپایگانی، اگر به هر دلیلی فقط با شهروند عادی برخورد کردید ولی سلبریتی‌ها را رها کردید احساس تبعیض در مردم شکل خواهد گرفت و در عمل به معروف و دوری از منکرات آنگونه که شایسته است، همراه نمی‌شوند ولی اگر ببینند شما با افراد معروف شوخی ندارید خود به خود رعایت می‌کنند.

وی با تشابه نحوه برخورد با سلبریتی‌ها و آقازاده‌های هنجارشکن گفت: تا این تبعیض‌ها در اجرای قانون نسبت به اقشار و افراد خاص وجود دارد، چیزی از اساس درست نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ؟ IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    متاسفانه چنین تبعیض هایی وجود دارد و ظلم است
  • ؟!!! IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    چرا باید کسانی که علاوه بر مباشرت، سببیت اقوی دارند، راحت تبرئه بشوند؟!!!