پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ساوه

حوزه/ مسئول عملیات سپاه ساوه گفت: طبق اقرار صیهونیست‌ها هدف نهایی‌ آن‌ها حکمرانی بر نیل تا فرات است و آنها برای دستیابی به این هدف از حمله، آدمکشی، خشونت و زور دریغ نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به‌همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه امروز نشست بصیرتی سیاسی با حضور آقای اشجاری مسئول عملیات سپاه ساوه در جمع طلاب و اساتید این مدرسه برگزار شد.

در این نشست اشجاری در رابطه با اشغالگری اراضی کشورهای عربی توسط رژیم صهیونیستی و نفوذ کشورهای استعمارگر در منطقه خاورمیانه مطالبی را بیان کرد و در ادامه به بیان نقش نیروهای مقاومت در منطقه پرداخت و اظهار داشت: رسانه‌های غرب خود بر توانمند و شکست ناپذیربودن نیروهای مقاومت فلسطینی اعتراف نموده‌اند.

وی با بیان چگونگی تشکیل صهیونیسم، گفت: طبق اقرار خود آنها هدف نهایی‌شان حکمرانی بر نیل تا فرات است و آنها برای دستیابی به این هدف از حمله، آدمکشی، خشونت و زور، دریغ نخواهند کرد.

مسئول عملیات سپاه ساوه، با اشاره به موقعیت جایگاه استراتژیکی کشور ایران، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این جایگاه و حفظ آن، شهدای زیادی را تقدیم کرده و مردم فلسطین نیز باید بدانند که با استقامت پیروزیشان قطعی خواهد بود.

اشجاری ضمن پاسخ به شبهات موجود در رابطه با وضعیت فلسطین، طلاب را به پیگیری بیانات رهبر معظم انقلاب و تأمل و تحلیل سخنان ایشان توصیه کرد.

هدف نهایی‌ صیهونیست‌ها حکمرانی بر نیل تا فرات است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha