دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
محمدعلی نکونام

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامی‌داشت روز جهانی قدس و قدردانی از حضور پُرشور و گسترده مردم در این مراسم گفت: امروز ملت ایران وظیفه جهادی خود را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهر کرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری، در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد تاکید کرد: از مساله قدس و سرزمین فلسطین در سوره مائده با عنوان سرزمین مقدس یاد شده است و همچنین در سوره اسراء هم خداوند مسجدالاقصی را سرزمینی مبارک معرفی می‌کند.

وی با اشاره به روحیه نژادپرستانه صیهونیست‌ها افزود: قدس از مسلمانان و بیت‌المقدس از اسلام بوده است و تایید این موضوع، آیات قرآنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام یکی از عرصه‌های مهم جهادی امروز را جهاد با صهیونیست‌ها و اربابان آنان دانست و یادآور شد: کودک‌کُشی، آوارگی، تجاوز و جنایت‌های دیگر صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی دیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: ایران اسلامی یک‌پارچه قیام کرد و حمایت خود را از فلسطین اعلام داشت و امسال فضا برای حضور مردم فراهم شد و شاهد خروش مسلمانان در حمایت از قدس بودیم.

وی گفت: نابودی رژیم اشغالگر قدس فرارسیده است و ترس و وحشت، صهیونیست‌ها را فراگرفته است و راهپیمایی روز قدس در ۹۰ کشور جهان علیه رژیم کودک‌کُش اسرائیل انجام شد و امروز صهیونیست‌ها راهی جز ترک سرزمین‌های مقدس را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام تاکید کرد: نمازگزاران، روزه‌داران و جهادگران قدس باید کارها را به خدا گره بزنند و امور مختلف را با ایمان، نشاط و انگیزه به‌دور از هرگونه سستی انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: هیچ گونه ترک‌فعل و سستی در دستگاه‌های اجرایی نباید وجود داشته باشد و کشور امروز به کار، جهاد و فعالیت نیاز دارد و این نیاز در چهارمحال و بختیاری بیشتر مشهود است.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری باید از فرصت دولت سیزدهم نهایت بهره را ببرد و امور مختلف را با کار، جهاد، تدبیر و تلاش پیش ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در آینده‌ای نزدیک اظهار داشت: مسوولان استان از این فرصت کم‌نظیر بیشترین استفاده و بهره‌مندی را داشته باشند.

وی با اشاره به ۹ اردی‌بهشت‌ماه روز شوراهای اسلامی گفت: شورای اسلامی مورد حمایت دولت‌ها باشند و وظیفه خود را در شهرها و روستاها انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به نظر اسلام درخصوص مشورت در امور مختلف اشاره و تاکید کرد: مسئولان با مشورت و نظرخواهی از صاحب‌نظران برای تسریع در روند توسعه استان بکوشند.

وی با اشاره به روز کار و کارگر و قدردانی از زحمات کارگران افزود: کارگران و کارفرمایان برای افزایش تولید در کشور و استان تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام به ۱۲ اردی‌بهشت‌ماه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم اشاره و تصریح کرد: الگوگیری معلمان از شهید مطهری باعث ترویج دانش، دین، اخلاق، تقوی و انسانیت و تحویل آن را نسل جوان می‌شود.

وی یادآور شد: اجتماعات و راهپیمایی‌ها در عرصه‌های مختلف باعث ضربه زدن به دشمن، بیشتر شدن انسجام‌ها، وحدت و قوت پیدا کردن در همه مسائل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر اظهار داشت: زکات فطره برای هر نفر سه کیلوگرم گندم و یا ۴۰۰ هزار ریال پرداخت و در اختیار مستمندان قرار گیرد و مطمئن باشید به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha