چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به آثار و برکات جمهوری اسلامی در مبارزه با ظلم و جور، گفت: انقلاب اسلامی تمام معادلات رژیم صهیونیستی را به هم‌ریخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس که در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: سیر نزولی رژیم جعلی صهیونیستی از آثار عمیق جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: ۷۵ سال پیش که استکبار جهانی رژیم منحوس صهیونیستی را تشکیل داد هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد که کسی یا دولتی بتواند مشروعیت این رژیم را زیر سؤال ببرد.

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هم در سایه حمایت‌های بی‌چون‌وچرای جهان غرب هر ظلم و جنایتی را علیه مسلمانان مرتکب شد. باید دید انگیزه حمایت همه‌جانبه از رژیم جعلی اسرائیل چیست و به چه دلیل دول غربی این رژیم غاصب را به رسمیت می‌شناسند.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: جبهه استکبار می‌داند حضور نظام‌ اسلامی در دنیا برای آن‌ها خطری بزرگ محسوب می‌شود یکی از اقدامات نظام‌های استکباری برای مقابله با جهان اسلام تشکیل رژیم صهیونیستی بود.

وی اظهار کرد: ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی به حدی است که یک‌میلیون مسلمان مظلوم را از خانه و کاشانه موروثی خود آواره کرده و ادعای مالکیت فلسطین و قدس شریف را دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور در پایان با قدردانی از حضور حماسی مردم بجنورد در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار آن‌ها از رژیم صهیونیستی مهر تأییدی بر این ادعا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha