جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سپاس بیکران به ساحت اقدس الهی، که توفیق بهره مندی از ماه مبارک رمضان و شب های پرفضیلت قدر، و لبیک به فرمان امامین انقلاب اسلامی در پاسخ به ندای مظلومان را به ما عطا فرمود.

راهپیمایی روز قدس و مسئلۀ فلسطین، نقطه عطف تحقق اتحاد امت اسلامی، و مسئله محوری جهان اسلام بوده و خواهد بود.

سیاست عمده‌ استکبار جهانی و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله‌ فلسطین در بین جوامع مسلمانان و به فراموشی راندن آن است، اما ملت شریف ایران اسلامی در روز قدس بر اساس تکلیف اسلامی و انسانی، همگام با همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش نشان دادند.

مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی، روز بزرگ قدس را به عرصه زیبا و باشکوهی از اتحاد، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان و صحنه خشم و خروش عظیم اراده‌ها علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی و اعلان حمایت جهانی از فلسطین قهرمان تبدیل کردند و جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی را در مقابل چشمان جهانیان به ظهور رساند، و با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، با قدرتی فراتر از موشک‌ها بر پیکره فرسوده رژیم صهیونیستی فرود آمد، و آن را بیشتر از پیش تخریب کرد.

به این وسیله ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و افتخار به وجود مردمی هوشیار و غیرتمند، از شما مردم غیور استان لرستان، که با حضوری برخاسته از جوشش ایمان و تجلی بصیرت، با گامهای استوار در این اجتماع عظیم شرکت نمودید، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

امید است این شکوه و اقتدار و انسجام ملت‌های آزاده مسلمان تا قیام منجی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و برچیده شدن بساط ظلم و جور مستکبران به برکت استقرار حکومت الهی آن حضرت تداوم و استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha