دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام حقانی / هرمزگان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: امروز تجدید حیات اسلام در جهان، به‌ویژه در فلسطین مرهون انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، صبح امروز در پویش «پخت مقلوبه و قصه‌های قدس» در مسجد جامع بندرعباس و در جمع کثیری از بانوان، به نقش انقلاب اسلامی در رویش مجدد فلسطین در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز تجدید حیات اسلام در جهان و به ویژه در فلسطین، مرهون انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی برداشتی نوین از اسلام و قرآن در جوامع اسلامی و نیز در جامعه سنّی مذهب فلسطین پدید آورده است، چنان که روند مخالفت با دولت‌های فاسد و سرکوب‌گر را تشدید کرد و به مبارزه آشکار علیه آموزه‌های تحمیلی ضد دینی دامن زده است و تلاش برای تحقق برابری و عدالت اجتماعی را شدت بخشید.

حجت الاسلام حقانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، واکنش مسلمانان در برابر غرب و غرب زدگی را توسعه داد و یأس و ناامیدی را از میان برد، گفت: جنبش اسلامی فلسطین، همانند انقلاب اسلامی ایران، از مسجد و اماکن دینی سرچشمه می‌گیرد و به همان جا ختم می‌شود، حتی دانشجویان انقلابی، حرکت‌های ضد صهیونیستی خود را از مسجد دانشگاه‌ها سامان می‌دهند و امروزه مساجد رونقی تازه یافته و اجتماع نمازگزاران در مساجد افزون گشته و می‌توان گفت که مساجد به مرکز مخالفت‌های ضد اسرائیلی تبدیل شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: امروزه پیروان انقلاب اسلامی بر لزوم وحدت همه قشرها و مذاهب برای نیل به پیروزی در جنبش اسلامی فلسطین پای می‌فشارند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس امسال یک حرکت بزرگ سیاسی و دینی بود و ارزش بسیار بالایی داشت، گفت: برخلاف نقشه‌های دشمن امروز صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش تمام مسلمانان جهان رسیده و این روز زنده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha