شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام استاندار و نماینده وی فقیه در کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی مردم متدین و انقلابی این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه و اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی مردم متدین و انقلابی این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.

در متن این پیام آمده است:

مردم مومن و روزه‌دار استان کردستان یکبار دیگر با حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز قدس، همگام با دیگر هموطنان در سراسر کشور و نیز سایر امت‌های اسلامی در جهان اسلام، همراهی و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین ابراز نمودند، انزجار و نفرت خود از رژیم غاصب صهیونیستی را با مشت‌های گره کرده فریاد زدند و با نمایش وحدت و یکپارچگی اعلام کردند که پایان بساط ننگین رژیم کودک‌کش اسرائیل و روز رهایی اولین قبله‌گاه مسلمانان از هر زمانی نزدیکتر است.

به فضل خداوند سبحان و با دعای خیر مردم روزه‌دار به زودی شاهد اعتلای هرچه بیشتر امت اسلامی و نابودی دشمنان کینه‌توز به ویژه استکبار و صهیونیسم جهانی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha