شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قدس سوریه

حوزه/ سوریه روز جهانی قدس را با فعالیت های مختلف و مشارکت گسترده مردمی در دمشق و تعدادی از استان ها برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سوریه روز جهانی قدس را با فعالیت های مختلف و مشارکت گسترده مردمی در دمشق و تعدادی از استان ها برگزار کرد.

این مراسم ها که توسط کمیته دائمی روز جهانی قدس برگزار شد، شاهد اجرای ساکنان اردوگاه های فلسطینی در سوریه و سخنرانی با حضور شخصیت های رسمی سوریه، رهبران احزاب، جناح ها، نیروها، روحانیون فلسطینی و تعدادی از نمایندگی های دیپلماتیک معتبر در دمشق بود.

ساکنان کمپ آوارگان فلسطینی نیرب در حلب نیز با راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

ده‌ها قایق در راهپیمایی نمادین دریایی به مناسبت روز جهانی قدس، به میدان رفتند. قایق‌ها و کشتی‌ها پرچم‌های فلسطین را به‌عنوان تأیید پایبندی به آرمان‌های فلسطین و مقدسات حمل می‌کردند، زیرا هدف اصلی امت است. شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی در حمایت از فلسطین، تجاوزات علیه مسجد الاقصی را محکوم کردند.

مردم شهر حلب سوریه در مراسم بزرگداشت روز جهانی شرکت کردند. شرکت کنندگان بر پایبندی سوری ها به آرمان فلسطین و اعتقاد مطلق آنها که مبارزه تنها راه آزادسازی بیت المقدس از لوث صهیونیست ها است، تأکید کردند.

در این سخنرانی ها از فداکاری های مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی برای مقابله با دشمن اسرائیلی و دفاع از اسلام و مقدسات مسلمانان در بیت المقدس قدردانی شد. در این جشنواره تعدادی از بزرگان و علمای اسلامی این شهر حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha