شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 374895
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
نشست گروه های مقاومت فلسطینی در دمشق

حوزه / ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین در سوریه حمایت خود را از حزب الله لبنان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از العالم، ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین در سوریه از شورای همکاری خلیج فارس و وزرای امور خارجه و وزرای کشور اعضای اتحادیه عرب به علت تروریست خواندن حزب الله لبنان انتقاد کردند.

ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین دیروز چهارشنبه با برگزاری نشستی در دمشق پایتخت سوریه اعلام کردند : تروریست خواندن حزب الله خدمت به دشمن صهیونیستی و دشمنان امت اسلامی و عرب است.

گروه های فلسطینی تروریست خواندن حزب الله را مقدمه ای برای ضربه زدن به مقاومت دانستند و اعلام کرد : متأسفانه نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در جلسات اتحادیه عرب که برای بررسی مساله تروریست خواندن حزب الله برگزار شده بود ، حضور داشتند.

ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین همچنین از رژیم صهیونیستی به علت بازداشت کردن تعدادی از کارکنان شبکه تلویزیونی " فلسطین الیوم " در رام الله انتقاد و اعلام کردند که رژیم صهیونیستی نمی خواهد جنایاتش فاش شود.

ائتلاف گروه های فلسطینی مستقر در سوریه در این نشست همچنین به بررسی نحوه برگزاری کنفرانس حمایت از مقاومت پرداختند کنفرانسی که روزهای 19 و 20 مارس در دمشق برگزار خواهد شد.

گروه های فلسطینی در نشست مشترک خود به بررسی اوضاع فلسطین اشغالی خصوصاً انتفاضه قدس و چگونگی ادامه دادن به آن نیز پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha