جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ هاشم منقاره رئیس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان

حوزه / شیخ هاشم منقاره گفت: عنوان کردن مقاومت به عنوان تروریسم، سبب تداوم امنیت صهیونیستی آمریکایی می شود که قدرت های مستکبر جهان با اقدامات و تحریم ها و متهم کردن مقاومت و محور آن شروع کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از پایگاه النشرة لبنان، شیخ هاشم منقاره رئیس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان تاکید کرد: قرار دادن حزب الله در ردیف تروریسم نشأت گرفته از تفکر داعشی است که باعث رسوایی نظام توطئه گر و وامانده عربی است که هرآنچه مایه ی عزت این امت است مورد  حمله قرار می دهد.

وی خاطر نشان کرد: این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که حزب الله ستون فقرات مقاومت حقیقی در مقابل دشمن صهیونیستی بوده و هست.

ورشکستگی سیاسی و فرهنگی اتحادیه عرب

این روحانی اهل سنت حامی مقاومت گفت: اتحادیه عرب در برابر فشارهای بعضی از کشورهای عربی تسلیم می شود و حزب الله را در لیست تروریسم قرار می دهد، این به معنی ورشکستگی سیاسی و فرهنگی این اتحادیه است.

وی خاطر نشان کرد: اتحادیه عرب به اتحادیه ای برای از بین بردن وحدت عربی و اسلامی تبدیل شده است که اصول و ارزش های امت را مورد هدف قرار می دهد؛ امتی که می خواهد از حق خود به عنوان یک امتی شرافتمند و دارای آرمان های بزرگ دفاع کند.

هدف اصلی، حذف فلسطین است

شیخ هاشم منقاره اظهار کرد: اینگونه اقدامات برای پایان رساندن روند توطئه آمیز و بلند مدتی است که از زمان پیمان اسلو آغاز شده و هدف آن حذف مسئله فلسطین است؛ چراکه عنوان کردن مقاومت به عنوان تروریسم، سبب تداوم امنیت صهیونیستی آمریکایی می شود که قدرت های مستکبر جهان با اقدامات و تحریم ها و متهم کردن مقاومت و محور آن شروع کرده اند.

چهره واقعی برخی کشورهای عربی نمایان شده است

وی یادآور شد: زمانی که ما بویژه در ماه جولای 2006 میلادی می گفتیم که بعضی از دولت های عربی که خود را قدرت های اعتدالگرا می نامند، علیه مقاومت توطئه می کنند، ما را به عوام فریبی متهم کردند و اکنون که چهره واقعی آنان نمایان شد و رسوا شدند، به صراحت می گویند که مقاومت تروریسم است و عجیب اینکه مقاومت با صهیونیست ها می جنگد و با تروریسم مبارزه می کند اما به این شکل مورد هجمه قرار می گیرد. پر واضح است که چه کسی از این اقدامات ظالمانه سود می برد. تل أويو و اطرافیان آن همزمان با هدف قرار دادن رسانه مقاومت، صدای فلسطینی مقاوم را با خاموش کردن شبکه فلسطین مورد هدف قرار می دهد و اداره ماهواره اروپایی شبکه"الاقصی " را تحریم می کند و اینگونه این اقدامات ادامه دارد که بیانگر همان طرح کلی برای حذف فلسطین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha