شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جنبش توحید اسلامی لبنان

حوزه/ جنبش توحید اسلامی لبنان در بیاینه ای گفت: بار دیگر دشمن صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمامی عرف های انسانی و پیمان نامه های بین المللی و ارتکاب وحشیانه ترین انواع کشتار، شکنجه و تجاوز به فرزندان ملت فلسطین، خوی ددمنشانه خود را نشان داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش توحید اسلامی لبنان در بیاینه ای گفت: بار دیگر دشمن صهیونیستی بار دیگر با زیر پا گذاشتن تمامی عرف های انسانی و پیمان نامه های بین المللی و ارتکاب وحشیانه ترین انواع کشتار، شکنجه و تجاوز به فرزندان ملت فلسطین، خوی ددمنشانه خود را نشان داد.

این جنبش ادامه داد: رژیم صهیونیستی این جنایت ها را در برابر چشمان جامعه بین الملل مرتکب شده که هیچ حرکتی از خود نشان نمی دهد و این نتیجه حمایت آمریکا و گرایش کامل آن به قدرت های متجاوز است.

جنبش توحید اسلامی با بیان اینکه تکیه ما بر نیروهای مقاومت است، افزود: نیروهای مقاومت هر بار ثابت کرده و می کنند که راه مقاومت درست است و بهترین راه برای بازدارندگی دشمن به شمار می رود.

این جنبش اسلامی شهادت دو تن از اعضای جنبش جهاد اسلامی در غزه و دمشق را به این جنبش تبریک و فقدان این دو مجاهد را تسلیت گفت و اشاره کرد: ما در سنگر مقاومت تا آزادی کامل فلسطین در کنار هم باقی می مانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha