چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار ابومرزوق و ماهر حمود

حوزه / در دیدار عضو ارشد حماس و دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت تاکید شد: روابط حماس با جمهوری اسلامی ایران، مهم و راهبردی است... استمرار حمایت و پشتیبانی ایران از نیروهای مقاومت فلسطین با اهمیت بوده و برخی اشتباهات و شایعه های مغرضانه تاثیری بر روابط مقاومت فلسطین با ایران نخواهد گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از المنار، موسی ابومرزوق نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در راس هیاتی فلسطینی با شیخ ماهر حمود دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار در خصوص مسائل محلی و منطقه ای بحث و گفت و گو شد.

طرفین در این دیدار بر اهمیت مقاومت ملت فلسطین از طریق مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید و خاطر نشان شد که فلسطین هیچگاه از حق تاریخی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

در این دیدار تاکید شد که امنیت اردوگاه های فلسطینی در لبنان، مهم بوده و مانند امنیت لبنان است و هر گونه تلاش یا تصمیم گیری که حضور فلسطینیان در لبنان را مورد هدف قرار می دهد، محکوم است.

تاکید بر اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت فلسطین از دیگر موضوعات این جلسه بود که اشاره شد: ایران، نقش محوری در حمایت از مقاومت فلسطین را داراست و طرح ایران برای آزادسازی فلسطین باید دنبال شود. همچنان که روابط حماس و نیروهای فلسطینی با جمهوری اسلامی ایران، مهم و راهبردی است.

طرفین این دیدار، ضرورت استمرار حمایت و پشتیبانی ایران از نیروهای مقاومت فلسطین را مورد تاکید قرار دادند و گفتند: این حمایت ها نقش ویژه ای در تقویت دژ مقاومت و کارآمدی آن داشته است و برخی اشتباهات و شایعه های مغرضانه تاثیری بر روابط مقاومت فلسطین با ایران نخواهد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha