شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ هاشم منقاره

حوزه/ روحانی اهل سنت لبنان از رهبران ترکیه خواست در موضع گیری ها و سیاست های منطقه ای خود به ویژه در مورد مسائل سوریه بازنگری کنند، زیرا ثبات در منطقه باید از سوریه و راه حل سیاسی بحران این کشور آغاز شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی ناکام ماندن کودتای ترکیه، شیخ هاشم منقاره روحانی اهل سنت حامی مقاومت و رئیس شورای رهبری جنبش التوحید لبنان به مردم ترکیه به خاطر بیان قاطعانه نظر خود و برقراری ثبات و امنیت و شکست کودتای نظامی تبریک گفت و افزود: این کودتا نزدیک بود به یک هرج و مرج ویرانگر تبدیل شود و به اتفاقی دیگر را به سود صهیونیست ها رقم بزند.

وی افزود: با نگاهی به اتفاقات جهان عرب و اسلام روشن می شود که برخی به دنبال توطئه برای ایجاد نا امنی در جهان عرب و اسلام هستند و ما با صرف نظر از اختلافاتی سیاسی که با رهبران ترکیه داریم، از ثبات و امنیت تمام کشورهای عربی و اسلامی حمایت می کنیم؛ چراکه تمام این نا امنی ها به سود اسرائیل تمام خواهد شد.

منقاره در ادامه سخنان خود از رهبران ترکیه خواست از آنچه رخ داده عبرت بگیرند و در موضع گیری ها و سیاست های منطقه ای خود به ویژه در مورد مسائل سوریه بازنگری کنند، زیرا ثبات در منطقه باید از سوریه و راه حل سیاسی بحران این کشور آغاز شود و توجه داشته باشند که استقرار و ثبات در کشورهای عربی امری به هم پیوسته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha